środa, 19 marca 2014

Brawlers


1. Brawlers: Link do bloga


3. Bohaterowie: 
Miranda Kerr as Kyah Edwards
   Justin Bieber as Justin Bieber
   Nikt nie jest sławny. :)

4. Prolog:
Studentka pierwszego roku college'u Kyah Edwards, kiedy wstąpi na uniwersytet ma zagwarantowaną popularność dzięki swoim braciom. Dwóch z nich jest uczniami ostatniej klasy i są tak zwanymi "bad boyami". Wraz z jej najlepszą przyjaciółką Rayne przy swym boku, to będzie rok do zapamiętania ale nie tylko z dobrych powodów.
Coś się dzieje, sekrety wychodzą na jaw, sekrety które niektórzy ludzie chcą by zniknęły z radaru.
Głównie Kyah, która ma wielką tajemnicę o którym nie wiedzą nawet jej bracia.
Kiedy odkrywa ona jeden szczególny sekret o swoim bracie Harleyu to wita ją w świecie alkoholu, seksu, przemocy - której nienawidzi z ważnej przyczyny- i oczywiście więcej niegrzecznych chłopców. 

Witaj w uniwersyteckim życiu.

5. To jest tłumaczenie. :)

6. Oryginał

7. Kontakt z tłumaczkami: Weronika - TwitterNikki - Twitter

8. Skończone.

9. Ilość rozdziałów: 35

10. Moja ocena: To opowiadanie jest świetne. Zawsze chciałam mieć takie życie jak Kyah( bez choroby oczywiście), ale los sprawił, że jestem jedynaczką. Zawsze chciałam mieć starszych braci wiec to fanfiction jest tak jakby moja wymarzona historia jaką bym chciała prowadzić w życiu. Bardzo mi się podoba. Jest po prostu niesamowite. Nie żałuje czasu poświęconego na to opowiadanie. Jestem z nim od samego początku tłumaczenia. Pamiętam jak dostałam link na twitterze do tego. Miało wtedy tylko jeden rozdział, ale już wiedziałam że będę to czytać. Kocham je. Wygląd jest dopracowany i zachęca czytelnika do czytania. Ff nie należy do tych z morderstwami lecz tym razem pojawia się boks. Mogą być kłopoty z dostaniem się do pierwszego rozdziału, ponieważ nie ma zakładki z rozdziałami lecz na samym dole jest biały prostokąt, w którym wybierając najstarszą datę dostaniemy się do najnowszych wpisów.

11. Punkty:
• fabuła 2/2
• treść 1/2
• akcja ( czy powtarzane są sceny/sytuacje z innych opowiadań) 1,5/1,5
• pierwsze wrażenie 1/1
• czy aktualizowana jest zakładka z rozdziałami lub czy wgl. jest 0,5/1
• szablon 1/1
• czcionka 0,5/0,5 
• posiadanie zwiastunu 0,5/0,5
• czy bohaterka często występuje w opowiadaniach 0,5/0,5
• Suma: 8,5/10
• Stara ocena: 10/10

*********************************************************************
Dzień dobry. Chce pozdrowić wspaniałą Julkę. jesteś wspaniała. <3 Pozdrawiam też Gabi (@vansonbiebur) która jest również wspaniała dziewczyną. Dziękuje wszystkim czytelnikom. Zapraszam do komentowania co sadzicie o opisywanych blogach i co sądzicie o tym blogu. Możecie także zapisywać swoje blogi w zakładce "Propozycje" lub pisać do mnie na Twiterze lub Asku. To tyle. Jeszcze raz dziękuje, Do zobaczenia. <3 #muchlove :* Papa xx

1 komentarz: