wtorek, 13 maja 2014

Dangerous recovery


1. Dangerous recovery: Link do bloga

2. Bohaterowie:
Lily Collins as Nicole "Nikki" Reed
Justin Bieber as Justin Drew Bieber
Ian Somerhalder as Ian Terry
Nikt nie jest sławny. :)

3.Prolog:
Zastanawiałeś się kiedyś co byś zrobił jeżeli dowiedziałbyś się, że przyjaciele i rodzice, którym ufałeś są fałszywi? Zakładam, że nie. Zapewne twoje życie jest jak z bajki w porównaniu do mojego.
Dlatego właśnie postanawiam zmienić moje , aby również było cudowne, takie o jakim marzy każdy człowiek na tej planecie. 
Ale nie do końca...Chcę odnaleźć nową siebie. Nie chcę być już ograniczoną dziewczyną, którą kazano mi być.
By to wszystko osiągnąć będę musiała przechodzić wzloty, upadki, problemy i tym podne rzeczy, które mogą mnie złamać na zawsze, ale jestem na to doskonale przygotowana.
I'm ready for a Dangerous Recovery.

4.  Jest to opowiadanie pisane przez Polke. :)

5. Nie jest skończone. :)

6. Ilość rozdziałów: 26

7. Moja ocena: Bardzo lubie to opowiadanie. Jest to typowo opowiadanie typu " Danger", ale nie mają ze soba nic wspólnego poza gangiem i niebezpieczeństwem ( i aktorami ale ciii). Bardzo wciąga treścią. To opowiadanie jest kolejnym z tych gdzie można zauważyć że przeciwieństwa się przeciągają. Szablon nie jest ideelny, ale widać że stworzony dla tej historii co się liczy.

Punkty: 7,5/10

************************************************************************

Hejka. Przyszłam do was z nowym opowiadaniem i mam nadzieje że wam sie podoba.

2 komentarze: