niedziela, 1 czerwca 2014

Battlefield


1.  Battlefield: Link do bloga

2. Bohaterowie:
Lily Collins as Alisson Steele
Justin Bieber as Justin Bieber
Nikt nie jest sławny. :)

3. Prolog:
Proszę Alison, kocham cię", wołał rozpaczliwie. Trzymał mnie, wziął moją twarz w dłonie i przesunął kciukiem po moim policzku. "Proszę, Alison .." wyszeptał tak cicho, że ledwo mogłam słyszeć.Spojrzał na mnie swoimi brązowymi przenikliwymi oczami i zobaczyłam jak w jego ciepłych oczach wytworzyły się łzy. Odwróciłam wzrok, bo nie mogłam wytrzymać tego spojrzenia,oddychałam nieregularnie. "Nie działam na Ciebie dobrze" Wyszeptał i odsunął się ode mnie. Czułam, że moje serce łamie się na tysiąc kawałków. Przeczesał opuszkami palców swoje włosy i głośno odetchnął. To złamało mnie jeszcze bardziej. "Nie możemy po prostu o sobie zapomnieć, kochamy się Alison. Ja kocham Ciebie i Ty kochasz też mnie." szepnął cicho. Ostatnią część zdania powiedział ze smutkiem w głosie, co sprawiło, że zaczęłam ciężej oddychać. Łzy spływały mi po policzkach, musiałam przełknąć ślinę kilka razy, tak żeby łzy nie zmieniły się w szloch. "Alison" powiedział zmartwiony i podszedł do mnie. Otarł moje łzy czułam jak moje serce waliło, pod wpływem jego dotyku. Westchnęłam, bo zdałam sobie sprawę, że nie mogę żyć bez niego. Chcielibyśmy wszystko przetrwać razem, wszystko.

4. Jest to tlumaczenie. :)


6. Nie jest skończone. 

7. Ilość rozdziałów: Tłumaczenie: 40
                          Oryginał: 126

8. Moja ocena: To fanfiction jest niesamowite i świetne. Strasznie wciąga. Możemy poznać historię Alison którą Justin uratował od zgwałcenia, ale Justin za to też nie jest całkiem grzecznym chłopcem. Zakochują się w sobie. To opowiadanie wytwarza naprawdę świetne emocje. Polecam czytanie go. Fabuła jest fajna i ciekawa. Szablon także w pełni oddany historii. Treść także przetłumaczona w poprawny sposób, a także ciekawie.

9. Punkty:
• fabuła 1/2
• treść 1,5/2
• akcja ( czy powtarzane są sceny/sytuacje z innych opowiadań) 0,5/1,5
• pierwsze wrażenie 1/1
• czy aktualizowana jest zakładka z rozdziałami lub czy wgl. jest 1/1
• szablon 1/1
• czcionka 0,5/0,5 
• posiadanie zwiastunu 0/0,5
• czy bohaterka często występuje w opowiadaniach 0,5/0,5
• Suma: 7/10
• Stara ocena: 9/10 

***********************************************************************
Yo. Nowy post. Dziękuje i zapraszam do oglądania bloga i głosowania na blog miesiąca. :)
Wszystkiego najlepszego z okazji dnia dziecka. xoxo
Komentujcie & Obserwujcie 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz