czwartek, 3 lipca 2014

Change


1. Change: Link do bloga

2. Zwiastun

3. Bohaterowie:
Barbara Palvin as Detaliah Carter
Justin Bieber as Justin Bieber
Nikt nie jest sławny. :)

4. To jest tłumaczenie. :)



7. Nie jest skończone. :)

8. Ilość rozdziałów: Tłumaczenie: 23
                       Oryginał: 24

9. Moja ocena: To opowiadanie mnie zaczarowało. Jak zaczęłam je czytać to już nie mogłam przestać. Kocham je. Pokazuje że dwa całkiem przeciwne światy mogą się skrzyżować i zakochać się w sobie. Dwoje całkiem innych ludzi, którzy na początku się nienawidzili mogą się połączyć. W końcu od nienawiści do miłości jest cienka linia. Dlatego nie ma rzeczy niemożliwych. Mi się bardzo podoba to fanfiction i naprawdę bardzo je polecam. Fabuła ciekawa i treść łatwa do opanowania. Szablon jest śliczny i przyciąga uwagę.

10. Punkty:
• fabuła 2/2
• treść 2/2
• akcja ( czy powtarzane są sceny/sytuacje z innych opowiadań) 1/1,5
• pierwsze wrażenie 1/1
• czy aktualizowana jest zakładka z rozdziałami lub czy wgl. jest 0,5/1
• szablon 1/1
• czcionka 0,5/0,5
• posiadanie zwiastunu 0,5/0,5
• czy bohaterka często występuje w opowiadaniach 0,5/0,5
• Suma: 9/10
• Stara ocena: 10/10

*************************************************************************
 Nowy post z blogiem :)
Ask - Twitter - Instagram - Sleeping princess - Vampire is good

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz