niedziela, 27 lipca 2014

Seven years ago


1. Seven years ago: Link do bloga

2. Bohaterowie:
Barbara Palvin as Olivia Evans
Justin Bieber as Justin Bieber
Demi Lovato as Lily Muss
Nina Dobrev as Elena Watson
Ryan Butler as Ryan Butler 
Chaz Somers as Chaz Somers 
Jasmine Villegas as Jasmine Cold
Nikt nie jest sławny :)

3. Prolog:
Gdy wracasz po siedmiu latach do swojego rodzinnego miasta, ono jest naprawdę inne, obce. Jakbyś nigdy tam nie była, nikogo nie znała. Nie pamiętasz ludzi stamtąd i nikt nie pamięta Ciebie. Wszystko jest jak przez mgłę. Tylko niektóre rzeczy utkwiły Ci w pamięci. Jednak ja pamiętam wszystko. Pamiętam moich przyjaciół, każdy zakamarek miasta i co najważniejsze jego...
Jak wyjechałam do Nowego Jorku miałam zaledwie dziewięć lat. Przez ten czas Stratford odwiedziłam tylko raz na wakacje. Zazwyczaj rodzina przyjeżdżała do nas. Prawdą jest, że nie chciałam wyjeżdżać, ale tata znalazł lepszą pracę i mama mówiła, że tam będzie tak samo jak tutaj. Poznam nowych ludzi, nowa szkoła. Mój brat nie miał nic do gadania, bo miał zaledwie trzy lata. Tak bardzo chciałam żeby wszystko było jak kiedyś... Ja, Justin, Lily, Elena, Chaz i Ryan. Może to jest śmieszne, ponieważ co dzieci w wieku dziewięciu lat wiedzą, ale to była nasza paczka. Bardzo byliśmy ze sobą zżyci, a teraz... Sama nie wiem, boję się tego. Boje się, że wszystko się zepsuło, Nawet nie wiem czy on o mnie pamięta... Na pewno nie.

4. Jest to opowiadanie pisane przez Polkę

5. Jest skończone. :)

6. Ilość rozdziałów: 45+ Epilog

7. Moja ocena: Bardzo lubię to opowiadanie. Jest ono słodkie i ma odmienna tematykę niż inne opowiadania. Uczymy się z niego że prawdziwą miłość możemy poznać nawet w podstawówce i że zawsze los będzie starał się ich połączyć, nawet po siedmiu latach. Kiedy jest się z kimś blisko nic nie może ich rozdzielić, nawet długi czas rozłąki, ponieważ ich uczucie zawsze będzie ich sprowadzać do siebie. Za to lubię to opowiadanie i z chęcią będę do niego powracać jak najczęściej. Szablon bardzo śliczny i  oryginalny, a treść łatwa do opanowania.

8. Punkty:
• fabuła 2/2
• treść 1,5/2
• akcja ( czy powtarzane są sceny/sytuacje z innych opowiadań) 1/1,5
• pierwsze wrażenie 1/1
• czy aktualizowana jest zakładka z rozdziałami lub czy wgl. jest 1/1
• szablon 1/1
• czcionka 0,5/0,5 
• posiadanie zwiastunu 0/0,5
• czy bohaterka często występuje w opowiadaniach 0,5/0,5
• Suma: 8,5/10
• Stara ocena: 8,5/10

***************************************************************

1 komentarz:

  1. Dziękuję, że dodałaś mojego boga i w ogóle go czytałaś. To wiele dla mnie znaczy :)
    Zapraszam również na moje drugie opowiadanie: http://hospital-addiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń