poniedziałek, 24 listopada 2014

Uwaga.

Witam. Dzisiaj (24.11.2014)  dostałam anonimowy ( -,- ) komentarz o treści:
"Powinniście mieć szeroko rozbudowany opis - jeśli chodzi o ocenianie fanfiction, a nie trzy (w dodatku ogólne) zdania i do widzenia. Macie ubogi zasób słownictwa czy co? Postarajcie się bardziej inaczej zawsze będziecie mieć 0 komentarzy, góra 2. Bierzcie przykład z tych blogów: http://ostrze-krytyki.blogspot.com/ & http://www.kompania-przysieglych.blogspot.com/. Porównując te blogi z waszym - wstyd, wstyd i wstyd."

Stwierdziłam że to racja. Bardziej skupiałam się na przedstawieniu wam skrótowo tej historii, bohaterów, zwiastunu, wprowadzenia i autorów niż na prawdziwej ocenie.

Wziełam się już za aktualizowanie postów zaczynając od najstarszych.
Więc ostrzegam że oceny blogów mogą ulec zmianie. Bądźcie na bieżąco.

Chce prowadzić tego bloga tak by wam się podobało. 
Jeżeli robię coś źle, popełniam błędy ortograficzene przepraszam, ale jestem zwykłą amatorka.
Chciałam tylko spożytkować to że czytam wiele blogów których niektórzy moga nie znac, a z chęcią by je przeczytali. 

Wielki anonimie wypominający mi błedy, mogłbyś/mogłabys się podpisac, nie zabiłałbym cię przecięż za uwagę, wyraziłeś/ąś zwoje zdanie i zwróciłeś/aś uwagę na to co mogłabym robic lepiej. Mogłabym Cie wtedy spytać nad czym mogłabym także popracować.

Dziękuję.

2 komentarze:

  1. Podpisałam się - może być? To ja jestem anonimem, inaczej się wypowiedzieć nie mogę bo konta na blogspocie nie mam ani żadnego bloga. Nie trudno zauważyć że ten blog świeci pustkami, przydałby się nowy szablon - profesjonalny, a nie z painta. Przydałoby się też sięgnąć po słownik aby wzbogacić swoje słownictwo, dodam także że czytanie innych oceń motywuje i sprawia iż dokładniej opisujemy daną kwestię np. fabułę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinie. Postaram się w najbliższym czasie zakutualizowac notki. Już od dawna zastanawiam się nad zmianą szablonu, ale jeszcze chybanie znalazłam odpowiedniej szabloniarni, a sama nie potrafię ich robić. Zakładając tego bloga nie sądziłam że odniesie taki duży jak dla mnie sukces. Popracuję nad nim i jeszcze raz dziękuję za opinię. :)

      Usuń