piątek, 7 listopada 2014

Whatever people say


1. Whenever people say: Link do bloga


3. Bohaterowie:
Ariana Grande as Jazmyn Bieber
Justin Bieber as Justin Bieber 
Nikt nie jest sławny.

4. Prolog:
Tatusiu, nie chcę być sama. Podejdź do mnie, przytul i zobacz, jak cierpię. Jak mi smutno, kiedy się złościsz, jak mi źle, kiedy jesteś przygnębiony. Tatusiu, chociaż jesteś niewiele starszy ode mnie, chcę, żebyś zawsze pamiętał, jak bardzo cię kocham. Tatusiu, nie odchodź ode mnie. Mam tylko Ciebie. Teraz już wiem, tatusiu, że mnie nie zostawisz. Że będziesz ze mną, mimo wszystko. Tatusiu, było pięknie, a potem, kiedy pierwszy raz mnie dotknąłeś, pocałowałeś, było jeszcze piękniej. Tatusiu, dziękuję Ci za każdą spędzoną z Tobą noc. Tatusiu, dziękuję Ci, za każde czułe słówko, które szepnąłeś mi do ucha. Tatusiu, dziękuję za te piękne chwile. I chociaż teraz siedzę sama, Ty nadal wierzysz. Nadal wierzysz, że będzie dobrze. Ja przestałam się łudzić. Widać życie postanowiło ukarać nas za to, co robiliśmy. Nie chciałam niczego złego. Chciałam tylko Cię kochać, tatusiu. Kochać, nie tak, jak córeczka kocha tatusia. Chciałam Cię kochać tak, jak piętnastoletnia córeczka może kochać mężczyznę. A Ty mi na to pozwoliłeś...

5. Jest to opowiadanie.

6. Kontakt z autorką: Ask

7. Skończone.

8. Ilość rozdziałów: 38 + Epilog

9. Moja ocena: To opowiadanie jest niesamowite. Nigdy nie spotkałam się z wątkiem miłosnym gdzie ojciec kocha córkę jak dziewczynę, kobietę. I ta miłość jest odwzajemniona. Przez swoją odmienna fabułę strasznie wciąga. Można zauważyć, że na tym chorym świecie wszystko jest możliwe bo napewno gdzieś na tej ogromnej Ziemi taka sytuacja miała miejsce. Szablon dodatkowo jest śliczny i dopasowany do zarysu historii. Kocham to opowiadanie i należy ono do tych najlepszych. Kilka rzeczy jest aż dziwnych, ale i tak jest niesamowite. 

10. Punkty:
• fabuła 2/2
• treść 2/2
• akcja ( czy powtarzane są sceny/sytuacje z innych opowiadań) 1/1,5
• pierwsze wrażenie 1/1
• czy aktualizowana jest zakładka z rozdziałami lub czy wgl. jest 1/1
• szablon 1/1
• czcionka 0,5/0,5 
• posiadanie zwiastunu 0,5/0,5
• czy bohaterka często występuje w opowiadaniach 0,5/0,5
• Suma: 9,5/10
• Stara ocena: 9/10

***************************************************************

Głosujcie na blog misiąca!!! ----> KLIK <----

1 komentarz:

  1. Głosuje na Tego bloga ponieważ jest niesamowity. Jeszcze nigdy nie spotkałam się z taką fabułą. I jak jest dobrze to odrazu źle. Paula ciągle czymś zaskakuję. Na pewno zakączenie będzie takie, którego się nie spodziewamy głosuję na Whatever people say.

    OdpowiedzUsuń