poniedziałek, 12 stycznia 2015

Million dollar baby


1. Million dollar baby: Link do bloga


3. Bohaterowie:
Miranda Kerr as Isabella Groves
Justin Bieber as Justin Bieber.
Nikt nie jest sławny. 

4. Prolog:
'' Ja.. Jestem niewolnicą seksualną. Osoba, która mnie kupiła, podporządkowała mnie sobie. Oddałam się całkowicie do dyspozycji dla niego, w zamian za pieniądze. Obejmuje, ale nie ogranicza mnie w lojalności, dyskrecji i wykorzystaniu mojego ciała pod każdym względem względem i kształtem, które odpowiadają jego potrzebom. Ironią jest to, że nie zostałam zmuszona do takiego życia. Wybrałam je. Cóż, tak na prawdę nie miałam innego wyboru, ani lepszej okazji zaprezentowania się. Nie zmuszał mnie. Nie szukał mnie. Nie zostałam porwana, ani brutalnie pobita. Poszłam tam chętnie.. Zrobiłam wszystko, żeby uratować życie. Nazywam się Isabella Groves, a to moja historia. 

5. Jest to tłumaczenie.

6. Kontakt z tłumaczką: Ask

7. Skończone.

8. Ilość rozdziałów: 27

9. Moja ocena:  To tłumaczenie jest najbardziej erotycznym blogiem jaki czytałam. Przyznam szczerze że ono jest pierwsze z takich, a odważyłam się go całego przeczytać dopiero za piątym razem jak naoglądałam się zwiastunów Fifty shades of Gray. Nie żałuje żadnego przeczytanego słowa z  tego bloga, bo to naprawdę niesamowita historia. Pokazuje że miłość zawsze znajdzie drogę, nie ważne jaka ta sytuacja jest. Treść bardzo dobrze się czyta, a nieoczekiwane zakończenia każdego z rozdziałów zachęcają by czytać dalej. Szablon jest naprawdę ładny i pasujący do fabuły bloga. Czytając ostrzeżenie i "Za szkody w umyśle nie odpowiadamy" śmiałam się niemiłosiernie, ale teraz rozumiem o co tu chodziło, chcica jest nie do opisania. Hahah. Nie wierze że to pisze. Polecam.

10. Punkty:
• fabuła 2/2
• treść 2/2
• akcja ( czy powtarzane są sceny/sytuacje z innych opowiadań) 1/1,5
• pierwsze wrażenie 1/1
• czy aktualizowana jest zakładka z rozdziałami lub czy wgl. jest 1/1
• szablon 1/1
• czcionka 0,5/0,5 
• posiadanie zwiastunu 0,5/0,5
• czy bohaterka często występuje w opowiadaniach 0,5/0,5
• Suma: 9,5/10
• Stara ocena: 9/10

**************************************************************

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz