czwartek, 5 marca 2015

Out for blood


1. Out for  blood: Link do bloga

2. Pierwsza część: Signed anonymous


4. Bohaterowie:
Nina Dobrev aka Sutton Rosengarden
Justin Bieber aka Justin Bieber
Nikt nie jest sławny. 

5. Prolog:
Anonim; nie zidentyfikowany imieniem; imię nieznane.

"Wróciłem suki i tym razem jestem żądny krwi."

6. Tłumaczenie.


8. Kontakt z tłumaczką: Niewidzialna-askNiewidzialna- twitter

9. Nieskończone.

10. Ilość rozdziałów: 40

11. Moja ocena: Moim zdaniem to tłumaczenie jest świetne. Budzi ono grozę życiu czytelnika. Jest to typ w którym nie wiesz co może się wydarzyć w następnym rozdziale, bardzo nieprzewidywalne opowiadanie. Możemy tylko przypuszczać kto jest tym "anonimem", ale liczba podejrzanych jest duża, a Ci którzy dowiadują się kto nim jest, kończą swoje życie zabici przez Sa. Naprawdę genialne fanfiction, jak samo jak fabuła. Treść przetłumaczona doskonale, nie mam żadnych zastrzeżeń. Szablon także bardzo dopracowany idealnie oddający zarys historii i głównych bohaterów. Zapraszam do czytania.

12. Punkty:
• fabuła 2/2
• treść 1,5/2
• akcja ( czy powtarzane są sceny/sytuacje z innych opowiadań) 1/1,5
• pierwsze wrażenie 1/1
• czy aktualizowana jest zakładka z rozdziałami lub czy wgl. jest 1/1
• szablon 1/1
• czcionka 0,5/0,5 
• posiadanie zwiastunu 0,5/0,5
• czy bohaterka często występuje w opowiadaniach 0,5/0,5
• Suma: 9,5/10
• Stara ocena: 9,5/10

**************************************************
Jezu jezu jezu, James byl dzisiaj w Polsce <3 Też się tak cieszycie jak ja, ale niestety go nie widziałam. Jai i Luke pisali że też chcą zobaczyć polskę. CZY TO JUŻ NIEBO? LA GIRL

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz