sobota, 14 marca 2015

Piękna i bestia


1. Piękna i bestia: Link do bloga

2. Bohaterowie:
Kendall Jenner as Katerina ( Kate) Jenner
Justin Bieber as Justin Bieber
Nikt nie jest sławny.

3. Prolog:
Nigdy nie myślałam jak będzie wyglądać moja śmierć.
Ale zginąć za kogoś , kogo się kocha wydaję się dobrą śmiercią ,prawda?
Gdyby nie przeprowadzka do Bronx  , nie spotkałabym jego . Mordercy .
 Zahipnotyzowana wpatrywałam się w jego czarne jak węgiel tęczówki , a 
on przyglądał mi się z małym uśmiechem na twarzy . 
Co noc śnił mi się . Czułam jego obecność dosłownie wszędzie . 
Aż pewnego dnia dowiedziałam się ,że jest ........

4. Opowiadanie.

5. Kontakt z autorką: Ask

6. Nieskończone.

7. Ilość rozdziałów: 16

8. Moja ocena: Opowiadanie fajne, jednak dużo ściągnięte ze Zmierzchu. Znajdują sie w nim treści bardzo podobne jak w tej sadze, ale na szczęście jest też kilka innych. Treść pisana dość ciekawie lecz znajduje sie kilka błędów, a największym z nich jest spacja kropka spacja. Szablon ładny i obrazujący historię. Katerine jest dziewczyną, która po przeprowadzce do Bronx'u pozanaje Justina który nie jest normalnym człowiekiem. Poznajcie historię. i sami oceńcie.

Punkty: 7,5/10

*********************************************************

Ask - Twitter - Instagram

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz