piątek, 27 marca 2015

Purge


1. Purge: Link do bloga


3. Bohaterowie:
Amanda Seyfried as Hazel Lloyd
Justin Bieber as Justin Hunt
Nikt nie jest sławny.

4. Prolog
W ciągu najbliższych 12 godzin wszystkie zbrodnie są legalne. Służby ratunkowe odmawiają pomocy, a na ulicach panuje chaos.
Nastoletni Justin po raz pierwszy postanawia wziąć udział w "Czyśćcu", by pomścić bliską mu osobę. Niespodziewanie jednak na jego drodze pojawia się bezbronna dziewczyna, która potrzebuje pomocy.

5. Jest to opowiadanie.

6. Kontakt z autorką: Twitter

7. Skończone.

8. Ilość rozdziałów: 11+ Epilog

9. Moja ocena: To opowiadanie jest świetne. Wzorowane jest na filmie "Noc oczyszczania". Treść bardzo dobrze się czyta, jak każde opowiadanie tej że autorki. Szablon jest bardzo śliczny. Opowiadanie jest pełne przemocy, a Justin bierze udział w czystce z żadzy zemsty. Czasami by się nam takie coś też przydało prawda? Moglibyśmy się pozbyć naszych wrogów. Wracając do tematu, naprawdę ciekawe opowiadanie i taka sama fabuła. Polecam przeczytanie, nie pożałujecie. :)

10. Punkty:
• fabuła 1,5/2
• treść 2/2
• akcja ( czy powtarzane są sceny/sytuacje z innych opowiadań) 1,5/1,5
• pierwsze wrażenie 1/1
• czy aktualizowana jest zakładka z rozdziałami lub czy wgl. jest 0,5/1
• szablon 1/1
• czcionka 0,5/0,5 
• posiadanie zwiastunu 0,5/0,5
• czy bohaterka często występuje w opowiadaniach 0,5/0,5
• Suma: 9/10
• Stara ocena: 9/10

********************************************************
Witajcie kochani.
Dwa dni temu, była rocznica najlepszego dnia dla nas, Beliebers. To 25 marca 2013 roku część z nas spełniło marzenia i pojechało na koncert Justina w Łodzi. Byłyście tam?
Jednakże 25 marca 2015 był najgorszym dniem dla Directioners z całego świata. Sama nie jestem jedną z nich, ale lubię One Direction, wiec sama przeżywam do dziś odejście Zayna z zespołu. To naprawdę boli. Proszę wspierajmy teraz nasze Directioners, one tego potrzebują! :)

4 komentarze:

  1. Weź oceniaj sprawiedliwy. Wcześniejszy blog który oceniałaś pisałaś że fabuła niezbyt oryginalna choć pierwszy raz natknęłam się na taką w ciągu 3 lat. Tutaj czytając prolog jedzie na kilometr,że jest wiele podobnych do siebie blogów o tym w sumie co drugi znaleziony blog o tym mówi. OCENIAJ SPRAWIEDLIWIE.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA nie czytałam fanfiction o takiej fabule, a o tamtej czytałam wiele. Oceniam sprawiedliwie, tak jak JA uważam i jakie emocje wywołuje u MNIE. Jeżeli nie podoba Ci się to poprostu tutaj nie wchodź. Nie widze problemu. Lub załóż swoją Ocenialnie i oceniaj po swojemu.

      Dziękuję. :)

      Usuń
    2. Nie ma bloga z oryginalną fabułą, bo każdy kopiuje jak się da. I żeby nie było nie jestem hejterem

      Usuń
    3. Ok, rozumiem i zgadzam się z toba że ludzie kopiuja naprawde wiele pomysłow na bloga, jednak dla mnie ta historia jest oryginalna, bo nie znalazłam innego jbff o takiej samej czy podobnej fabule.

      Usuń