niedziela, 12 kwietnia 2015

Love is blind


1. Love is blind: Link do bloga

2. Bohaterowie:
Barbara Palvin as Rosalie Parker
Justin Bieber as Justin Bieber
Nikt nie jest sławny.

3. Prolog

4. Opowiadanie. 

5. Kontakt z autorką: TwitterAsk

6. Nieskończone.

7. Ilość rozdziałów: 31

8. Moja ocena: To opowiadanie bardzo mi sie podoba. Oryginalna fabuła o niewidomej dziewczynie i chłopaku badboy'u bardzo przyciaga uwagę. Treść pisana poprawnie i w bardzo ciekawy sposób. Szablon nie jest perfekcyjny, ale oddany w 100% historii, co jest lepsze od posiadania takiego samego szablonu jak posiada wiele innych blogów z Justinem. Historia sama w sobie pokazuje że lepiej patrzyć na świat sercem i duszą, a nie oczyma. Oczy mogą nas oszukać, a to co z serca i duszy jest prawdziwe. Dopiero wtedy możemy poznać prawdziwe oblicze każdego człowieka. Polecam czytanie tego świetnego opowiadania. 

Punkty: 8,5/10

*******************************************************
Wazne sprawy.
But first:
Dziękuję za cudowny szablon Daisy Angel, do jej szabloniarni mozecie wejsc klikajac w button po prawej stronie bloga z tym samym napisem.
Po drugie: Byłam dzisiaj na siódmej cześci Szybkich i wściekłych i wciąz to jedna z moich ulubionych serii. Końcówka była naprawdę wzruszajaca. Tak bardzo mi brakuje Paula Walkera że nie wiem. Z chęcią odałabym za niego życie. I oczywiście ta piosenka <Klik>, i na końcu filmu napis "For Paul". To łamie serce. Sam film był jednym z najlepszych z tej serii, napewno lepszy niż 6. :)

"Jeżeli pewnego dnia prędkość mnie zabije, nie płaczcie, ponieważ ja będę się uśmiechał." ~ Paul Walker [*]

Dziękuję jeżeli to przeczytałeś/łaś, musiałam to napisać. :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz