wtorek, 2 czerwca 2015

Don't talk to strangers



1. Don't talk to strangers: Link do bloga


3. Bohaterowie: 
Adriana Lima as Jazlyn Deremica
Justin Bieber as Jason McCann
Nikt nie jest sławny.

4. Prolog:
Jazlyn nie jest normalną 17-latką, dobrowolnie przebywa w azylu dla chorych umysłowo. Nie jest wariatką, po prostu jest wystraszona. Wciąż żyje w strachu, że duch z jej przeszłości w jakiś sposób ją dogoni. 
Po 6 miesiącach duszenia tego w sobie w końcu jest gotowa by jej historia została usłyszana. 
Odwrócił się z lekkim uśmiechem, który sprawił że czułam się nieswojo. 
-Czy twoja matka nigdy nie nauczyła cię by nie rozmawiać z nieznajomymi? 
Wyciągnął swoją rękę i następną rzeczą którą poczułam był silny cios w moją głowę zanim straciłam przytomność. Wpadłam z deszczu pod rynnę. 

5. To jest tłumaczenie.


7. Kontakt z tłumaczka: AskTwitter- 1 tłumaczka, Ask - 2 tłumaczka.

8. Nie jest skończone. :)

9. Ilość rozdziałów: Tłumaczenie: 56
                      Oryginał: 70

10. Moja ocena: To fanfiction jest naprawde świetne. Widać w nim że miłość jest bardzo nieoczekiwana i można się zakochać nawet w swoim oprawcy. To przykład syndromu sztokholmskiego. W miłości takiej jak i każdej partner zrobi wszystko by ratować tego drugiego. Fabuła z wątkiem niebezpieczeństwa, ale jego przesłanie mówiące "Nie rozmawiaj z nieznajomymi" jest oryginalne. Treść jest dobrze przetłumaczona, a szablon jest naprawde śliczny. Jego nagłowek zarysowuje fabułe. To fanfiction zasługuje na chwile by je przeczytać.

11. Punkty:
• fabuła 1/2
• treść 1/2
• akcja ( czy powtarzane są sceny/sytuacje z innych opowiadań) 1,5/1,5
• pierwsze wrażenie 1/1
• czy aktualizowana jest zakładka z rozdziałami lub czy wgl. jest 1/1
• szablon 1/1
• czcionka 0,5/0,5 
• posiadanie zwiastunu 0,5/0,5
• czy bohaterka często występuje w opowiadaniach 0,5/0,5
• Suma: 8/10
• Stara ocena: 8,5/10

**********************************************************

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz