piątek, 7 sierpnia 2015

Precious

1. Precious: Link do bloga


3. Bohaterowie:
Kristina Romanova as Christine Dion
Justin Bieber as Jason McCann
Nikt nie jest sławny

4. Prolog:
Historia o biednej duszy, ogarniętej obsesją na myśl o niej należącej do niego.
"NIE JESTEM TWOJĄ WŁASNOŚCIĄ!" - krzyczałam wniebogłosy, odpychając go od siebie. Gwałtownie przycisnął mnie do ściany, i wyszeptał mi do ucha:
- Jeśli ja nie mogę cię mieć, nikt nie będzie.
Wszyscy myślą, że jest obłąkany, ale ona wie...
Nie jest szalony. Jest zakochany.

5. Tłumaczenie.


7. Kontakt z tłumaczką: AskTwitter

8. Nieskończone.

9. Ilość rozdziałów 29

10. Moja ocena: Fabuła typowo gangsterska, ale także o tym jak miłość wpływa na człowieka. Akcja z kartami kiedy się poznawali bardzo mi się podoba. Treść przetłumaczona dobrze z kilkoma podknięciami. Fanfiction pokazuje, że miłość może przyjść do nas nieoczekiwanie, że czasem chęć miłości może okazać się obsesją. Człowiek jest tak bardzo ogarnięty chęcią kochania kogoś i byciem kochanym, że czasem nie widzi, że ten drugi się tylko męczy. Szablon jest bardzo ładny, dopracowany, a także stworzony na potrzeby bloga. 

11. Punkty:
• fabuła 1/2
• treść 2/2
• akcja ( czy powtarzane są sceny/sytuacje z innych opowiadań) 1,5/1,5
• pierwsze wrażenie 1/1
• czy aktualizowana jest zakładka z rozdziałami lub czy wgl. jest 0,5/1
• szablon 1/1
• czcionka 0,5/0,5 
• posiadanie zwiastunu 0,5/0,5
• czy bohaterka często występuje w opowiadaniach 0,5/0,5
• Suma: 8,5/10
• Stara ocena: 8,5/10

***********************************************************

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz