środa, 28 października 2015

Art of kiling


1. Art of killing: Link do bloga


3. Bohaterowie:
Barbara Palvin as Ally Scofield
Justin Bieber as Justin Bieber
Nikt nie jest sławny.

4. Prolog:
Nazywam się Ally. Ally Scofield. Pochodzę z małego miasteczka położonego niedaleko Londynu. Mam 19 lat i w porównaniu do moich rówieśników, nie jestem zwykłą dziewczyną. W tym okresie powinnam martwić się, co założyć na imprezę albo, żeby nie wpaść w łóżku z obcym facetem. Chciałabym, aby tak było. Nie jestem ufna. Ciężko zdobyć moje zaufanie. Podczas zeszłego roku, dużo się wydarzyło i świat, w którym wiodłam beztroskie życie, stał się rządnym krwi przeciwnikiem, a ludzie to jedynie jego armia, która stoi mi na drodze. Na swoim koncie mam kilka zbrodni. Jestem tu, bo są pewne sprawy, które muszę rozwiązać. Kobieta, która łatwo się nie poddaje? Tak mogę siebie nazwać. Rodzina jest dla mnie najważniejsza. W zasadzie była... Aktualnie? Ukrywam się, bo tak trzeba. Będę szukała dopóki nie znajdę. Nie cofnę się. Pomszcze ich.

5. Opowiadanie.

6. Kontakt z autorką: Ask

7. Nieskończone.

8. Ilość rozdziałów 15

9. Moja ocena: Opowiadanie bardzo fajne z ciekawym wątkiem zemsty na człowieku, który zabił rodziców dziewczyny. Oczywiście występuje wiele związanych z gangami wątków, ale ten powyżej jest przewodnim. Dziewczyna poznaje Justina, który nie ma czystej karty i również jest zamieszany w niebezpieczne prace. Ich historia toczy sie w różny sposób i kto wie może po lach znów sie odnajdą. Treść jest bardzo ciekawa i pisana poprawnie. Szablon bardzo ładny i oryginalny.

10.Punkty:
• fabuła 2/2
• treść 1,5/2
• akcja ( czy powtarzane są sceny/sytuacje z innych opowiadań) 1/1,5
• pierwsze wrażenie 1/1
• czy aktualizowana jest zakładka z rozdziałami lub czy wgl. jest 0/1
• szablon 1/1
• czcionka 0,5/0,5 
• posiadanie zwiastunu 0,5/0,5
• czy bohaterka często występuje w opowiadaniach 0,5/0,5
• Suma: 8/10
• Stara ocena: 8/10

*************************************
Ask - Twitter - Instagram - Sleeping princess

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz