wtorek, 26 stycznia 2016

Matter of choice

1. Matter of choise: Link do bloga

2. Zwiastun ( W zakładce opis na blogu Matter of choise)

3. Bohaterowie:
Ashley Benson as Chanel Winson
Justin Bieber as Justin Bieber
Nikt nie jest sławny.

4. Prolog:
Fabuła:
 Zacznę może od początku. Nazywam się Chanel Winson i mam 17 lat, a oto moja historia. 
Prowadzę spokojne życie. Szkoła, obowiązki.
 Do czasu.
Ucieczka. Policja, szukanie. Nowy chłopak. Nowe wyzwania, praca. Nowi przyjaciele.
 Wszystko powoli układa się w całość. Wydawałoby się, że tak będzie już zawsze...
Ale kiedy podsłuchuję rozmowy z tajemniczym chłopakiem, moje życie zmienia się o sto osiemdziesiąt stopni. 
Porwanie, okup, pieniądze, alkohol, gwałt, pobicie. 
On pokazuje swoje drugie oblicze, a moje życie zamienia się w piekło. Stoi pod znakiem zapytania.
Ale niespodziewany e-mile ukazuje mi prawdę. Sprawia, że boję się własnego cienia. 
I Jego również.
Czy to wszystko da się wytłumaczyć? 
Z ręką na sercu, modlę się, aby wyjść z tego cało. 
Ale potem... wypadek.
Odległość. 
I nagle okazuje się, że to nie koniec problemów. 
Czy miłość pokona strach? Czy pokona niebezpieczeństwo?

5. Opowiadanie

6.  Kontakt z autorką: Twitter opowiadania

7. Nieskończone

8. Ilość rozdziałów: 32

9. Moja ocena: Opowiadanie bardzo mi się podoba, ma ciekawą fabułę. Szablon również jest śliczny i oryginalny. Opowieść o dziewczynie, która chciała odnaleźć siebie poprzez samodzielność. Uciekła do LA, zakochała się w swoim szefie, a także poznała nowych przyjaciół i wrogów. Kiedy ukończyła osiemnaście lat kontakty ze starymi znajomymi były łatwiejsze. Jednak Justin nie był z nią do końca szczery w kilku sprawach, o których dowiecie się czytając opowiadanie. Fanfiction pisane poprawnie ortograficznie, ale mam wrażenie,że niektóre treści się ze sobą nie zgadzają. Jak np w początkowych rozdziałach było że ojciec ją opuścił kiedy była mała,a a około 20 rozdziale jest że nie było go już jak matka zaszła w ciąże z nią, albo jak go odwiedziła przed ucieczką w około też 20 rozdziału zastanawia się czy ma dzieci z nową żoną ( a przecież je poznała na spotkaniu) więc musiałam za to odjąć punkty.

10. Punkty:
• fabuła 1,5/2
• treść 0,5/2
• akcja ( czy powtarzane są sceny/sytuacje z innych opowiadań) 1/1,5
• pierwsze wrażenie 1/1
• czy aktualizowana jest zakładka z rozdziałami lub czy wgl. jest 0,5/1
• szablon 0,5/1
• czcionka 0,5/0,5 
• posiadanie zwiastunu 0,5/0,5
• czy bohaterka często występuje w opowiadaniach 0,5/0,5
• Suma: 7/10
************************************
Ask - Twitter - Instagram - Sleeping princess

1 komentarz:

  1. cholera, dopiero teraz to zobaczyłam, dziękuję! Aż się wzruszyłam, to takie miłe!

    OdpowiedzUsuń