poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Diary of my life / Diary of stars

1. Diary of my life/ Diary of stars: Link do bloga

2. Bohaterowie:
Lily Collins as Melodie Rose
Justin Bieber as Justin Bieber ( Jason ) 
Justin jest sławny i Melodie w trakcie opowiadania również.

3. Prolog - I część
Prolog - II część

4. Opowiadanie.

5. Kontakt: Ask

6. Nieskończone.

7. Ilość rozdziałów: 57 + Epilog - I część
 7 - II część

8. Moja ocena: Opowiadanie bardzo fajne i muszę przyznać że dawno nie czytałam o podobnej fabule. Jednak jak to wiadomo o opowiadaniach o sławach nie ma za dużo co tworzyć, wszystkie opowiadania o tej fabule są podobne jednak to jest jednym z lepszych. szablon jest bardzo śliczny i muszę przyznać że kilka razy już wchodziłam na ten blog i szablon bardzo zachęcał, jednak dopiero przeczytałam to opowiadanie kilka miesięcy później po wstawieniu go do zakładki z "Proponowanymi". Opowiadanie opowiada o Nieśmiałej Melodie, która ma szanse być sławną, pomysł z tą anonimową piosenkarką był naprawdę świetny. Romantyczny wypad do Wenecji również był oryginalny, ponieważ większość wybiera Paryż. ( Byłam tam i muszę przyznać że ładne miasto jednak Rzym dla mnie ładniejszy xD) Polecam to świetne opowiadanie.

9. Punkty: ( łącznie )
• fabuła 1,5/2
• treść 1,5/2
• akcja ( czy powtarzane są sceny/sytuacje z innych opowiadań) 1/1,5
• pierwsze wrażenie 1/1
• czy aktualizowana jest zakładka z rozdziałami lub czy wgl. jest 1/1
• szablon 1/1
• czcionka 0,5/0,5 
• posiadanie zwiastunu 0/0,5
• czy bohaterka często występuje w opowiadaniach 0,5/0,5
• Suma: 8/10

************************************************

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz