poniedziałek, 18 lipca 2016

Kiss the bridge


1. Kiss the bridge: Link do bloga

2. Bohaterowie:
Kenall Jenner as Mia Hadler
Kylie Jenner as Kayla Hadler
Justin Bieber as Justin Bieber
Nikt nie jest sławny.

3. Fabuła:
 Miłosny trójkąt pomiędzy mną, moją siostrą i moim ex. Co mogłoby pójść źle?

4. Tłumaczenie.

5. Oryginał

6. Skończone.

7. Ilość rozdziałów: 21

8. Moja ocena: Tłumaczenie bardzo mi się podoba i jest to pierwszy blog od bardzo dawna, którego musiałam do czytać bo chciałam, a bo nie mam nic lepszego do roboty i czytanie go zanudza mnie jeszcze bardziej. Jest to blog, który czytałam na przerwach i lekcjach w szkole, a naprawdę sporadycznie to robię. Opowiadanie ma oryginalną fabułę, jednak szablon mógł by być inny, zamówiony z jakiejś szabloniarni. W treści nie dopatrzyłam się błędów, co jest satysfakcjonujące. Historia opowiada o dwóch siostrach, z których jedna jest zaręczona z Justinem, a druga jest w nim zakochana. Bardzo ciekawa historia, chociaż z początku myślałam że będzie to przepełnione erotyzmem, ale nie było tego wiele. Bardzo polecam.

9. Punkty:
• fabuła 2/2
• treść 2/2
• akcja ( czy powtarzane są sceny/sytuacje z innych opowiadań) 1,5/1,5
• pierwsze wrażenie 1/1
• czy aktualizowana jest zakładka z rozdziałami lub czy wgl. jest 1/1
• szablon 0,5/1
• czcionka 0,5/0,5 
• posiadanie zwiastunu 0/0,5
• czy bohaterka często występuje w opowiadaniach 0,5/0,5
• Suma: 9/10

************************************************
Ask - Twitter - Instagram - Sleeping princess

Z powodu mojej długiej nieobecności przez najbliższy czas blogi co 3 dni :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz