niedziela, 18 września 2016

Never too late to change your life


1. Never too late to chenge your life: Link do bloga

2. Bohaterowie:
Kendall Jenner as Savannah ( Sasha ) Grey
Justin Bieber as Justin Bieber
Nikt nie jest sławny.

3. Prolog

4. Opowiadanie.

5. Kontakt: Ask

6. Nie skończone.

7. Ilość rozdziałów: 38 part I

8. Moja ocena: Opowiadanie bardzo fajne i bardzo przyjemnie się je czyta. Savannah jest dziewczyną po przejściach, która chce odpocząć od starego życia, zapomnieć o nim. Poznaje nowych ludzi z którymi się zaprzyjaźnia, a także nowych wrogów. To opowiadanie jest jednym najlepszych jakie czytałam, bynajmniej według mnie, bo przeczytałam wiele opowiadań i ostatnimi czasy rzadko które jest dobre. Szablon jest cudowny, ale niestety w treści znalazłam błędy. Justin w tym opowiadaniu jest po prostu zwykłym podrywaczem, a nie gangsterem co jest dobre. Bardzo polecam.

9. Punkty:
• fabuła 1/2
• treść 1/2
• akcja ( czy powtarzane są sceny/sytuacje z innych opowiadań) 1/1,5
• pierwsze wrażenie 1/1
• czy aktualizowana jest zakładka z rozdziałami lub czy wgl. jest 1/1
• szablon 1/1
• czcionka 0,5/0,5 
• posiadanie zwiastunu 0/0,5
• czy bohaterka często występuje w opowiadaniach 0,5/0,5
• Suma: 7/10

************************************************

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz