czwartek, 3 listopada 2016

Animals


1. Animals: Link do bloga

2. Bohaterowie:
Barbara Palvin as Castalia Barelli 
Justin Bieber as Justin Bieeber
Nikt nie jest sławny.

3. Prolog
Fabuła:
DIABEŁ PRZYBYŁ NA ZIEMIĘ.
Z jej ustami w kolorze wina jest niczym kłopoty.
Zimna w dotyku, ale ciepła jako diabeł.
On pokazał jej prawdziwego diabła, ale ona nie uzdrowi jego duszy.

4. Tłumaczenie.


6. Kontakt z tłumaczką: Ask

7. Nieskończone.

8. Ilość rozdziałów: 3

9. Moja ocena: Fanfiction bardzo ciekawe. Fabuła dość oryginalna, bo opowiada o dziewczynie, którą prześladuje jej przyrodni brat. Rodzice ją wygonili z domu kiedy zobaczyli ją uprawiającą z nim sex. Teraz dziewczyna się zmieniła. Stała się prostytutką. Tłumaczenie ze sławnym gatunkiem opisywania częstego sexu i skupiające się w większości na erotyce, a także na dość gangsterskiej przestępczości. Treść przetłumaczona dobrze i bez błędów. Szablonu nie znalazłam na innym blogu co oznacza, że jest stworzony na potrzeby bloga, co punktuje. Czytałam że jest bardzo podobny do 50 twarzy Greya, ale ja się tego w dotychczasowych rozdziałach nie dopatrzyłam. btw chyba każde opowiadanie a taką tematyką można porównać do 50 twarzy Greya. Polecam.

Punkty:
• fabuła 1,5/2
• treść 1,5/2
• akcja ( czy powtarzane są sceny/sytuacje z innych opowiadań) 1/1,5
• pierwsze wrażenie 1/1
• czy aktualizowana jest zakładka z rozdziałami lub czy wgl. jest 1/1
• szablon 1/1
• czcionka 0,5/0,5 
• posiadanie zwiastunu 0/0,5
• czy bohaterka często występuje w opowiadaniach 0,5/0,5
• Suma: 8/10

*********************************************************

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz