niedziela, 3 kwietnia 2016

Lustful


1. Lustful: Link do bloga

2. Bohaterowie:
Nina Dobrev as Catalina Vargas
Justin Bieber as Justin Bieber
Nikt nie jest sławny.

3. Fabuła:
Bycie służącą w rezydencji państwa Bieber było ostatnią rzeczą jaką Catalina chciała robić w lato swojego ostatniego roku nauki.
Ale po wypadku jej matki, naprawdę nie miała wyboru.
Sprzątanie po małżeństwie i trzech nastolatkach nie wyglądało na tak trudne. Musiała tylko to znieść to przez trzy miesiące, zarobić jakieś pieniądze i wyjechać do college'u.
Oczywiście taki był plan, do czasu gdy spotkała syna jej szefa, Justina Biebera.
***
Moje oczy przebiegały wzdłuż jego ciała, błądząc po tatuażach, które miał na swojej klatce piersiowej. To samo pragnienie przejechania po nich moim językiem ożyło. Uśmiechnął się z wyższością jakby wiedział co mi robił. Jego ciemne oczy patrzyły tak, jakby czuł się tak samo. Jakby również miał fantazje o mnie. Może ma, może nie ma.  Po prostu wiem, że nie wydaje się otrząsnąć się z tego pożądliwego uczucia wobec niego.

4. Tłumaczenie.


6. Kontakt z tłuamczaką: AskTwitter

7. Nieskończone.

8. Ilość rozdziałów:

9. Moja ocena: Tłumaczenie bardzo fajne. Jest to jedno z tych przepełnionych erotyzmem, jednak pomimo to bardzo mi się podoba. Treść jest bardzo dobrze przetłumaczona, bez błedów. Catalina pracuje w Bieberów zastępując swoją mame, ale czy to dobre miejsce dla młodej i ślicznej dziewczyny? Szablon jest prześliczny i w 100 procentach oddany historii. 

Punkty: 9/10

******************************************************

Ask - Twitter - Instagram - Vampire is good - Sleeping princess

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz