piątek, 2 grudnia 2016

Hold me close, don't let go

1. Hold me close, don't let go: Link do bloga


3. Bohaterowie:
Emily Rudd as Nora Grey
Justin Bieber as Justin Bieber
Nikt nie jest sławny.

4. Prolog:
Myśleliście kiedyś jak to jest stracić wszystko na czym wam zależy? Patrzeć jak twoje życie rozpada się na miliony drobnych kawałków wiedząc że nie możesz nic z tym zrobić? Moje życie właśnie takie jest. Straciłam rodziców, siostrę, a nawet ukochanego psa. Została mi jedynie babcia, która ledwo wiąże koniec z końcem. Moje życie to monotonia, uczelnia, praca, mieszkanie. Ciągle w biegu. Ludzie uważają że wiedzą o mnie wszystko i znają moją historię, a tak naprawdę nie wiedzą nic. Widzą tylko pozory które stwarzam. Oh, zapomniałabym, jakby tego było mało jakiś szaleniec wysyła do mnie wiadomości z groźbami. Jakbym i tak miała mało problemów. 
Chcecie poznać prawdziwą mnie? Proszę bardzo, ale ostrzegam to nie jest bajkowe życie.

5. Opowiadanie.

6. Kontakt: Ask

7. Nie skończone.

8. Ilość rozdziałów: 27

9. Moja ocena: Opowiadanie bardzo ciekawe, ale o sławnej fabule, w której Justin zakłada się o to że do wakacji przeleci Norę. Jednak Nora nie jest typową dziewczyną, jest zastraszana oraz straciła rodzinę. Co wyniknie ze znajomości tej dwójki? W treści opowiadania znalazłam kilka błędów, a szablon bloga jest oryginalny dla bloga co punktuje. :) Polecam.

10. Punkty:
• fabuła 1/2
• treść 1,5/2
• akcja ( czy powtarzane są sceny/sytuacje z innych opowiadań) 1/1,5
• pierwsze wrażenie 1/1
• czy aktualizowana jest zakładka z rozdziałami lub czy wgl. jest 0/1
• szablon 1/1
• czcionka 0,5/0,5 
• posiadanie zwiastunu 0,5/0,5
• czy bohaterka często występuje w opowiadaniach 0,5/0,5
• Suma: 7/10

************************************************

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz