wtorek, 10 stycznia 2017

Mine


1. Mine: Link do bloga

2.  Zwiastun

3. Bohaterowie:
Cailin Russo as Cailin Phillips
Justin Bieber as Justin Bieber
Nikt nie jest sławny.

4. Prolog:
Gdy udało mi się zakończyć naukę w liceum miałam nadzieję na ułożone życie.
Dobrze płatna praca, dużo przyjaciół z którymi czułam się dobrze i samodzielne mieszkanie.
Chciałam wejść w dorosłość z pazurem by później iść na wymarzone studia.
Nie brakowało mi niczego, dopóki nie poznałam go.
Spotykamy się przypadkiem.
Jeden, krótki przypadek, który może zmienić tak wiele.
On nie chce zostawić mnie w spokoju a ja zaczynam się wkręcać.
Z każdym dniem mamy siebie bardziej dość ale żadne z nas nie chce odejść.
Do momentu kiedy na mój telefon przyjdzie jeden sms.
Jego treść niszczy wszystko, niszczy mnie.
Moją miłość, zaufanie, wiarę w drugiego człowieka.
Wiarę w niego.
Mogłam uciec gdy bił się z tym chłopakiem,
któryś mógłby trafić do szpitala ale za to ja żyłabym dalej moim nudnym życiem bez większych zmartwień.
Byłam taka głupia.

5. Opowiadanie.

6. Nie skończone.

7. Ilość rozdziałów: 4

8. Moja ocena: Opowiadanie bardzo fajne tylko szkoda że ma tak mało rozdziałów. Opowiada o  dziewczynie pracującej w klubie jako barmanka oraz o chłopaku którego ta dziewczyna rozdziela z bójki. Zapowiada się naprawdę ciekawie. Szablon bloga jest jednym z łatwo dostępnych, a treść bloga czyta się bardzo łatwo i jest pisana bezbłędnie. Mam nadzieje że autorka powróci do opowiadania. Polecam.

9. Punkty:
• fabuła 1/2
• treść 2/2
• akcja ( czy powtarzane są sceny/sytuacje z innych opowiadań) 1/1,5
• pierwsze wrażenie 1/1
• czy aktualizowana jest zakładka z rozdziałami lub czy wgl. jest 0/1
• szablon 0/1
• czcionka 0,5/0,5 
• posiadanie zwiastunu 0,5/0,5
• czy bohaterka często występuje w opowiadaniach 0,5/0,5
• Suma: 6,5/10

************************************************

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz