sobota, 4 lutego 2017

Jeżeli ludzie są sobie przeznaczeni, to zakochują się w sobie z wzajemnością.


1. Jeżeli ludzie są sobie przeznaczeni, to zakochują się w sobie z wzajemnością.: Link do bloga

2. Bohaterowie:
Demi Lovato as Bella Guerrier
Justin Bieber as Justin Bieber
Justin jest sławny. 

3. Prolog:
 Nasze pierwsze spotkanie nie należało do najmilszych, nie trwało zbyt długo i żadne z nas nie spodziewało się, że zostawi w naszym życiu tak trwałe ślady. Miłość do muzyki nas połączyła, a teraz właśnie ona ma nas rozdzielić?! O nie. Ja nie mam zamiaru na to pozwolić. Choćby miałoby mnie to wykończyć, nie rozstanę się z nim, jeśli on wprost nie powie mi, że tego chce.

4. Opowiadanie.

5. Kontakt: Ask, Twitter

6. Nie skończone.

7. Ilość rozdziałów: 7

8. Moja ocena: Opowiadanie o dość sławnej fabule o sławnym Justinie i dziewczynie marzącej by zostać piosenkarką. W treści niestety znalazłam kilka błędów a szablon nie należy do najpiękniejszych, ale za to jest oryginalny. Opowiadanie zaczyna się od nietypowego spotkania Justina z Bellą, która go od początku nie lubi. Jednak z czasem i kolejnymi spotkaniami zaczynają się przyjaźnić, a nawet więcej. Polecam.

9. Punkty:
• fabuła 1/2
• treść 1/2
• akcja ( czy powtarzane są sceny/sytuacje z innych opowiadań) 1/1,5
• pierwsze wrażenie 1/1
• czy aktualizowana jest zakładka z rozdziałami lub czy wgl. jest 1/1
• szablon 1/1
• czcionka 0,5/0,5 
• posiadanie zwiastunu 0/0,5
• czy bohaterka często występuje w opowiadaniach 0,5/0,5
• Suma: 7/10

************************************************

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz