poniedziałek, 13 lutego 2017

Where are you now


1. Where are you now: Link do bloga


3. Bohaterowie:
Olivia Holt as Lea Jones
Justin Bieber as Justin Bieber 
Nikt nie jest sławny.

4. Prolog:
Zastanawialiście się kiedyś nad swoją przyszłością?
Czy rozmyślaliście o tym, kim będziecie?
Jak potoczą się wasze losy?
Ja od dzieciństwa miałam wszystko zaplanowane. 
Miałam dorosnąć, skończyć liceum, iść na studia. 
Chciałam zostać lekarzem. 
To było moje największe marzenie, pomagać innym. 
Zawsze byłam miła, pomocna, 
dlatego tak bardzo nie mogę znieść myśli, 
że ja tej przyszłości nie będę mieć.
Właściwie to nie będę mieć żadnej...

5. Opowiadanie.

6. Nie skończone.

7. Ilość rozdziałów: 16

8. Moja ocena: Opowiadanie bardzo ciekawe o dziewczynie, która przeprowadza się do nowego miasta gdzie poznaje nowych ludzi. Jednak razem z nowymi ludźmi, zwłaszcza z nim pojawiają się problemy. Największym z problemów jednak okazuje się choroba, przez którą życie dziewczyny przestaje mieć sens. Szablon jest bardzo piękny, a treść pisana poprawnie. Fabuła również ciekawa i nie powtórzona. Polecam.

9. Punkty:
• fabuła 1,5/2
• treść 2/2
• akcja ( czy powtarzane są sceny/sytuacje z innych opowiadań) 1/1,5
• pierwsze wrażenie 1/1
• czy aktualizowana jest zakładka z rozdziałami lub czy wgl. jest 0,5/1
• szablon 1/1
• czcionka 0,5/0,5 
• posiadanie zwiastunu 0,5/0,5
• czy bohaterka często występuje w opowiadaniach 0,5/0,5
• Suma: 8,5/10

************************************************

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz