piątek, 31 marca 2017

Fury


1. Fury: Link do bloga


3. Bohaterowie:
 Crystall Reed as Veronica "Roonie" Styles
 Justin Bieber as Justin Bieber
Nikt nie jest sławny.

4. Prolog:
 "Nigdy nie zastanawiałam się jak umrę. Jak umrzeć za kogoś kogo się kocha, wydaje się być dobrą śmiercią..."
-Oh... no błagam. Praktycznie rzecz biorąc on nie żyje. Co ty mi każesz oglądać ?- westchnęłam.
-"Zmierzch", a teraz siedź cicho i oglądaj. Ten film świetnie ukazuje jaka jest miłość.- odpowiedziała
-Miłość... pff, zlituj się. Ja nie wierzę w miłość, ona jest przereklamowana. Równie dobrze zamiast słówka "miłość" mogę użyć słowa " debilizm".- prychnęłam.
- Ronnie, powiedz mi jedno,czy ty tam  po lewej stronie w klatce piersiowej to coś masz?- zapytała odrywając wzrok od telewizora i spojrzała na mnie.
- No, serce. - odparłam.
-Nie wydaje mi się.-odparowała obojętnie.
-Taylor spójrz, to nie jest moja wina, że każdy facet to idiota który myśli tylko o tym, żeby wpakować swój "klucz" w jakąś panienkę. A miłość jest przereklamowana i nic nie warta tyle w temacie. I błagam cię wyłącz to ścierwo bo zaraz oszaleje.
-Cokolwiek.- mruknęła i wyłączyła film.

5. Opowiadanie.

6. Nieskończone.

7. Ilość rozdziałów: 47

8. Moja ocena: Opowiadanie Fury jak dla mnie jest jednym ze sławnych opowiadań które były pisane na przełomie 2012/2013. Ta fabuła wtedy często używana i akcje są naprawdę podobne. Treść jest pisana poprawnie ale czasami zdarzają się literówki. Szablon jest oryginalny co punktuje. Znajomość głównych bohaterów zmieniła się z wrogów do wielkiej miłości. Brzmi znajomo? Jednak i tak to opowiadanie jest dobre i trzyma w napięciu, ciągle coś się dzieje co jest świetne. Polecam.

9. Punkty:
• fabuła 1/2
• treść 1,5/2
• akcja ( czy powtarzane są sceny/sytuacje z innych opowiadań) 1/1,5
• pierwsze wrażenie 1/1
• czy aktualizowana jest zakładka z rozdziałami lub czy wgl. jest 0,5/1
• szablon 1/1
• czcionka 0,5/0,5 
• posiadanie zwiastunu 0,5/0,5
• czy bohaterka często występuje w opowiadaniach 0,5/0,5
• Suma: 7,5/10

************************************************

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz