czwartek, 16 marca 2017

Trouble

1. Trouble: Link do bloga


3. Bohaterowie:
Danielle Campbell as Cassadra Berry
Justin Bieber as Justin Bieber
Nikt nie jest sławny.

4. Fabuła:
 Jedna tajemnica, mnóstwo ran z przeszłości. Nieoczekiwany zwrot akcji połączy tą dwójkę ze sobą, zupełnie inne charaktery. Czy Justin pomoże chorej Cassie? Czy zdoła jej pokazać, że życie jest piękne?
Od momentu kiedy ją ujrzałem, miałem w głowie tylko dwie myśli- uciekaj od niej jak najdalej i broń ją póki będziesz w stanie.
Justin Bieber jest zapalonym żołnierzem, ideał dla kobiet, umięśniony, silny, niesamowicie przystojny i inteligenty. Pewnego dnia dostaje tajemniczy list, który odwraca jego życie do góry nogami. Dzięki niemu poznaje chorą na nerwicę lękową i silną depresję Cassandrę. Co się stanie kiedy ich drogi się skrzyżują? Co zrobi Justin jak dowie się prawdy co skrywa za sobą ta młoda i bezbronna dziewczyna?
Nie wierzyłam, że będę potrafiła kiedyś normalnie funkcjonować. Nie potrafiłam nawet wyimaginować sobie jak to normalne życie wygląda...
Da jej coś, co pozwoli oderwać ją od tego okropnego stanu, ale czy będzie chciał coś w zamian? Czy wspólnie znajdą granicę między przyjemnością a miłością? I czy pokonają bezlitośnie chorobę dziewczyny.
5. Opowiadanie.

6. Nie skończone.

7. Ilość rozdziałów: 5

8. Moja ocena: Opowiadanie bardzo fajne, a historia bohaterów zaczyna się bardzo nieoczekiwanie co punktuje. Niestety opowiadanie ma tylko 5 rozdziałów, ale i tak bardzo mi się podoba. Opowiada o dziewczynie co uciekła z psychiatryka i o żołnierzu, który będzie chciał jej pomóc z chorobą i smutkiem. Szkoda że opowiadanie nie zostało jednak kontynuowane. Szablon bloga jest oryginalny i po prostu nieziemski. Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia. Polecam.

9. Punkty:
• fabuła 1/2
• treść 1,5/2
• akcja ( czy powtarzane są sceny/sytuacje z innych opowiadań) 1/1,5
• pierwsze wrażenie 1/1
• czy aktualizowana jest zakładka z rozdziałami lub czy wgl. jest 1/1
• szablon 1/1
• czcionka 0,5/0,5 
• posiadanie zwiastunu 0,5/0,5
• czy bohaterka często występuje w opowiadaniach 0,5/0,5
• Suma: 8/10

************************************************

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz