piątek, 28 kwietnia 2017

The drug of eternal love

 
 l. The drug of eternal love: Link do bloga

2. Bohaterowie:
Madison Beer as Madison Beer
Justin Bieber as Justin Bieber
Nikt nie jest sławny.

3. Prolog:
 " Docenisz to co masz dopiero, gdy to stracisz. Zatęsknisz za tym i pożałujesz wszystkich decyzji, jakie do tej pory podjęłaś".
W mojej głowie te słowa odbijały się jak echo. Kiedy przywoływałam je ożywały powtarzając się z każdej strony mojej czaszki, aż w końcu powoli i stopniowo zamierały znowu stając się wspomnieniem. Znowu otaczała mnie ta nieznośna cisza, która dźwięczała w moich uszach i doprowadzała mnie do szału. Ale byłam zbyt słaba. Zbyt słaba, aby zapobiec swojemu bólowi psychicznemu i fizycznemu. Nie próbowałam zatrzymać łez, które zaczęły cisnąć się do moich zmęczonych oczu.
Usłyszałam, jak ktoś przekręca klucz, a przez całe pomieszczenie rozniósł się dźwięk skrzypienia, kiedy drzwi powoli uchyliły się, a do środka wpadła lekka poświata ze świata z zewnątrz.
Zobaczyłam ciemną postać kierującą się w moją stronę, a przez chwilę widać było metalowy błysk od ostrza noża.
Wtedy zrozumiałam prawdziwe znaczenie tych słów.

4. Opowiadanie.

5. Nie skończone.

6. Ilość rozdziałów: 33

7. Moja ocena: Opowiadanie jest bardzo fajne jednak sprawia wrażenie mało dopracowanego. Wiele treści w opowiadaniu mogłoby zostać rozwinięte, a sama akcja toczy się w szybkim tempie. Kiedy Justin uderzył Madison ona nic sobie z tego nie zrobiła. ( i mean: która laska by pozwoliła sobie na to? :D jednak wiadomo to koncepcja autora. ) Zadziwiające również było to że jak Justin ją znalazł nie chciała być dotykana a potem jakby o tym zapomniała, jest raz tak raz tak więc to moim zdaniem trochę nie trzyma się całości. Poza tym opowiadanie ma znaną fabułę i akcje również się powtarzają. Jednak polecam przeczytać i osądzić samemu.

8. Punkty:
• fabuła 1/2
• treść 1/2
• akcja ( czy powtarzane są sceny/sytuacje z innych opowiadań) 0,5/1,5
• pierwsze wrażenie 0,5/1
• czy aktualizowana jest zakładka z rozdziałami lub czy wgl. jest 0/1
• szablon 0,5/1
• czcionka 0,5/0,5 
• posiadanie zwiastunu 0/0,5
• czy bohaterka często występuje w opowiadaniach 0,5/0,5
• Suma: 4,5/10

************************************************

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz