poniedziałek, 8 maja 2017

Addiction

1. Addiction: Link do bloga

2. Bohaterowie:
Lucy Hale as Alex Rosewood
Justin Bieber as Justin Bieber
Nikt nie jest sławny.

3. Prolog:
Znasz to uczucie, kiedy w Twojej głowie panuje spokój, zero problemów, nie przejmujesz się niczym? Jeżeli nigdy nie zażyłaś/eś narkotyków, nie znasz tego uczucia. I dobrze, bo narkotyki niszczą ludzi. Dla mnie niestety nie ma już odwrotu. A może jest?
Uzależnienie, nałóg. Co to w ogóle jest? Według mnie jest to stan, w którym człowiek bierze, bo musi. Jest to w pewnym stopniu stan umysłu, a w innym siła woli. Jeżeli masz na tyle silną wolę i wiesz czego chcesz od życia, nie dasz się nałogowi. Ja nie miałam na tyle siły, byłam zagubiona.
Pamiętam dzień, w którym zażyłam tego gówna pierwszy raz. Jest to dla mnie nauczka. Ta data jest wyryta w moim sercu, duszy, mózgu. Wszędzie. Nienawidzę tego dnia. Gdybym mogła, cofnęłabym czas.
Nazywam się Alex Rosewood i zapraszam Was do mojego świata. Świata, w którym nie jest za ciekawie. Świata, w którym panuje bałagan. W tym świecie musi znaleźć się ktoś, kto pomógłby mi z niego uciec na zawsze, chociaż mam wątpliwości co do tego, czy da się mnie z tego świata wyciągnąć... Jak na razie nie znalazłam takiej osoby, i raczej wątpię, że znajdę.
Ratunek jest bliżej niż myślisz.

4. Opowiadanie.

5. Nieskończone.

6. Ilość rozdziałów: 9

7. Moja ocena: Opowiadanie bardzo przyjemnie się czyta o fabule narkomanki. Dziewczyna jest nowa w tym i w swojej elicie narkomanów wydaje się najbardziej bliska normalnemu człowiekowi. Podczas spaceru spotyka tajemniczego chłopaka i tak dalej. Naprawdę bardzo zaciekawiło mnie to opowiadanie. Szablon jest równie tajemniczy co Justin w ty opowiadaniu. W treści nie znalazłam błędów, a akcja zapowiada się ciekawa. Polecam.

8. Punkty:
• fabuła 1,5/2
• treść 1,5/2
• akcja ( czy powtarzane są sceny/sytuacje z innych opowiadań) 1,5/1,5
• pierwsze wrażenie 1/1
• czy aktualizowana jest zakładka z rozdziałami lub czy wgl. jest 1/1
• szablon 1/1
• czcionka /0,5 
• posiadanie zwiastunu 0/0,5
• czy bohaterka często występuje w opowiadaniach 0,5/0,5
• Suma: 8,5/10

************************************************

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz