wtorek, 20 czerwca 2017

I'm your nightmare

1. I'm your nightmare: Link do bloga

2. I część: Lust for arson
3. Bohaterowie:
Amanda Seyfried as  Brooklyn Curtis
Justin Bieber as Justin Bieber
Selena Gomez as Sophie Brown
Nikt nie jest sławny.

4. Fabuła:
Wszystko co do tej pory znałam i wszystko w co wierzyłam okazało się jednym wielkim snem. Teraz muszę od początku zmierzyć się z rzeczywistością i odróżnić prawdę od wytworów mojej wyobraźni

5. Opowiadanie.
6. Skończone.
7. Ilość rozdziałów: 19 + Epilog

8. Moja ocena: Opowiadanie jest kontynuacją opowiadania Lust for arson więc ma podobną fabułę. W opowiadaniu nie znalazłam błędów a szablon jest cudowny. Opowiadanie jest o dziewczynie która uciekła z więzienia. Przezywa różne katusze, ale musi sobie z nimi radzić. Spotyka ludzi z przeszłości chociaż nie mieli oni dobrych intencji. Co się stanie? Przeczytaj opowiadanie.

9. Punkty:
• fabuła 1/2
• treść 2/2
• akcja ( czy powtarzane są sceny/sytuacje z innych opowiadań) 1,5/1,5
• pierwsze wrażenie 1/1
• czy aktualizowana jest zakładka z rozdziałami lub czy wgl. jest 0/1
• szablon 1/1
• czcionka 0,5/0,5 
• posiadanie zwiastunu 0/0,5
• czy bohaterka często występuje w opowiadaniach 0,5/0,5
• Suma: 7,5/10

************************************************

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz