czwartek, 13 lipca 2017

She don't wanna live this life

1. She don't wanna live this life: Link do bloga


3. Bohaterowie:
Selena Gomez as Natalie Bieber
Justin Bieber as Justin Bieber 
Justin jest sławny.

4. Fabuła:
Wszyscy myślą, że tworzymy najlepszy związek w Hollywood, ale to nieprawda. Jest całkowicie odwrotnie. Myślałam, że kiedy weźmiemy ślub on się mną zaopiekuje i nigdy mnie nie zostawi. Nie sądzę, że jeszcze mnie kocha. Rzadko kiedy jest w domu, by być z naszą 3 letnią córeczką i ze mną. A kiedy już jest w domu, kłócimy się o głupie rzeczy. Myślę, że nasza córka, Candice jest jedyną rzeczą, która trzyma nas razem. Nie sądzę, że mogę dalej tak żyć. To nie jest życie, o którym marzyłam.

5. Tłumaczenie.


7. Skończone.

8. Ilość rozdziałów: 39

9.Moja ocena: Opowiadanie bardzo fajne i o niespotykanej fabule. Naprawdę długo zmagałam się z zaczęciem czytać to opowiadanie, ale w końcu się przełamałam. Fabuła o małżeństwie nie przemawiała do mnie, ale kiedy zaczęłam czytać spodobało mi się. Całe opowiadania o powiada o problemach. Widać jak bardzo praca niszczy związki. Wszyscy w dzisiejszych czasach gonią za praca i pieniędzmi, a zapominają o rodzinie. Dziecko Justina bardzo za nim tęskni tak samo jak żona. Zakończenie opowiadania niezbyt mi się podoba. zwykle wole smutne zakończenia jednak dla tej pary oczekiwałam happy endu. Polecam.

10. Punkty:
• fabuła 2/2
• treść 1,5/2
• akcja ( czy powtarzane są sceny/sytuacje z innych opowiadań) 1,5/1,5
• pierwsze wrażenie 1/1
• czy aktualizowana jest zakładka z rozdziałami lub czy wgl. jest 0/1
• szablon 1/1
• czcionka 0,5/0,5 
• posiadanie zwiastunu 0,5/0,5
• czy bohaterka często występuje w opowiadaniach 0,5/0,5
• Suma: 8,5/10

************************************************

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz