sobota, 12 sierpnia 2017

Dark blue


1. Dark blue: Link do bloga

2. Bohaterowie: 
Barbara Palvin as Mandy Nash
Justin Bieber as Justin Bieber.
Tylko Justin jest sławny.

3. Prolog:
Mam romans z Justinem Bieber'em.
Gdyby ktoś użyłby tych słów miesiąc temu, opisując mnie i Justina, to stwierdziłabym, że nie jest normalną osobą.
Nawet nie wiem czemu się na to zgodziłam.
Mam chłopaka.
Który, ani trochę nie jest podobny do Justina.
Tak, do Justina mnie coś przyciąga.
Ale czy moje uczucia wobec niego musza być uzasadniane?
Nie mam pojęcia.
Jedyne co wiem, to to, że znajduję się w sytuacji, w której nigdy nie wyobrażałam sobie, że mogłabym się znaleźć, a co najgorsze, nie ma już odwrotu.

4. Tłumaczenie


6. Kontakt z tłumaczka:1-Twitter2- Twitter

7. Nie jest skończone.

8. Ilość rozdziałów:32

9. Moja ocena: To opowiadanie jest świetne. Opowiada o dwóch nastolatkach którzy ukrywają swój "związek". Każde z nich na poza sobą chłopaka i dziewczynie lecz ten związek który główni bohaterowie zbudowali jest silniejszy. Oryginalna fabuła. Polecam to opowiadanie. Treść przetłumaczona jest z reguły dobrze, w zależności od tego kto tłumaczył. Jednak nie ma większych błędów, a jedynie literówki. Szablon jest śliczny. 

Punkty:
• fabuła 2/2
• treść 1,5/2
• akcja ( czy powtarzane są sceny/sytuacje z innych opowiadań) 1,5/1,5
• pierwsze wrażenie 1/1
• czy aktualizowana jest zakładka z rozdziałami lub czy wgl. jest 0,5/1
• szablon 1/1
• czcionka 0,5/0,5 
• posiadanie zwiastunu 0/0,5
• czy bohaterka często występuje w opowiadaniach 0,5/0,5
• Suma: 8,5/10

******************************************************************

Ask -  Instagram 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz