piątek, 4 sierpnia 2017

Wygrałaś

1. Wygrałaś: Link do bloga


3. Bohaterowie:
Miley Cyrus as Victoria Brown
Justin Bieber as Justin Bieber
Nikt nie jest sławny.

4. Prolog
Fabuła:
W świecie nielegalnych wyścigów nie ma miejsca dla kobiety. Więc co ja tutaj robię?
-Walczę o przetrwanie... 
Ubrana w męskie dresy udaję kogoś, kim nie jestem.
Maska zasłania mi twarz. Wsiadam do samochodu i co?
-Wygrywam.
Jednak nie mogę ukrywać się przez całe życie.
Kiedyś nadejdą czasy, że maska upadnie, odsłaniając moją tajemnicę. Co jak się dowiedzą?
-Będą chcieli mnie zabić.
I wtedy pojawia się on. Domyślasz się, co to oznacza?
-Znów wygram.
Jednak nie wyścig. Wygram coś o wiele ważniejszego. Wiesz, o co chodzi ?
-Wygram miłość.

5. Opowiadanie.

6. Nie skończone.

7. Ilość rozdziałów: 8

8. Moja ocena: Opowiadanie bardzo fajne i o nieco innej fabule niż zawsze. Jest to fabuła o wyścigach w których bierze udział dziewczyna, która w nich udaje faceta. Jako dziewczyna poznaje Justina, który również się ściga, któremu postanawia pomóc. Co się stanie kiedy Justin dowie się że Maska i dziewczyna to ta sama osoba? Mi osobiście ta fabuła się podoba. Szablon jest śliczny i oryginalny, a w treści nie znalazłam większych błędów.

9. Punkty:
• fabuła 1/2
• treść 1,5/2
• akcja ( czy powtarzane są sceny/sytuacje z innych opowiadań) 1/1,5
• pierwsze wrażenie 1/1
• czy aktualizowana jest zakładka z rozdziałami lub czy wgl. jest 0,5/1
• szablon 1/1
• czcionka 0,5/0,5 
• posiadanie zwiastunu 0,5/0,5
• czy bohaterka często występuje w opowiadaniach 0,5/0,5
• Suma: 7,5/10

************************************************

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz