piątek, 8 września 2017

Seven scary secrets


1. Seven scary secrets: Link do bloga


3. Bohaterowie:
Barbara Palvin as Michelle Harris
Justin Bieber as Justin Bieber
Nikt nie jest sławny.

4. Prolog:

 Michelle:  Zaczynam nabierać szacunku dla intuicji jako metody śledczej.
Justin:
Potrzebuję kogoś doświadczonego, potrzebuję kryminalisty. A kogo dostaję? Jakiegoś wystraszonego kurczaka!
Jacob:
Dziwne, że łatwiej jest pociągać za spust, niż grać na gitarze. Łatwiej niszczyć niż tworzyć.
Max:
Jestem gorszy niż mówisz, ale lepszy niż myślisz.
Michelle:
Jestem Michelle Harris! Zadzierasz ze mną, zadzierasz z najlepszym!
Chantelle:
Kiedy zdobywasz pieniądze, zdobywasz władzę, kiedy zdobywasz władzę, wtedy pojawiają się laski.
Jacob:
Zawsze mówię prawdę... Nawet kiedy kłamię.
William:
Lubię bejsbol, kino, markowe ubrania, szybkie samochody, whisky i… ciebie. Chcesz wiedzieć coś jeszcze?
Justin:
Umrzyj tak, jak żyłeś. Szybko. Niczego nie przeciągaj. Takie życie nic nie znaczy.
Matthew:
Na pewno znasz takie noce, ten destrukcyjny moment, w którym każda myśl waży grubo ponad tonę.
Isabella:
To świat, w którym szczerość więdnie, kłamstwo trzyma w szponach, wokół czają się fałsz i zdrada,prawda jest najcenniejsza, używa się jej oszczędnie.
Max:
Czasem mam wrażenie, że nie wiesz o mnie nic. I żałujesz, że nie jestem tam, gdzie dawno mogłem być.
Nick:
Wystarczy wierzyć, że coś da się zmienić. Co niektórzy niestety zatracają swoje talenty. Wóda, koks i miłość do łatwych pieniędzy. Potrafią okaleczyć nawet najczystsze diamenty!
Michelle:
Miałeś skończyć z piciem, a skończyłeś tutaj ze mną.
Liam:
Nie wiem jakim złem bije ode mnie, że wszystko się jebie mimo, iż jest pięknie.
Justin:
Pamiętam jej rozbijane łzy na mojej sinej skórze i jej rozmazany tusz do rzęs na mojej siwej bluzie.

5. Opowiadanie.

6. Kontakt: Twitter

7. Nie skończone.

8. Ilość rozdziałów: 38

9. Moja ocena: Opowiadanie bardzo fajne. Z początku myślałam że będzie do opowiadania "Scary secret" kiedy zaczęło się wydaniem dziewczyny przez kumpla do poprawczaka. Jednak dalsze rozdziały naprawiły sytuacje. Dziewczynie się spodobał Justin, ale nie wie jak go zdobyć wiec razem z koleżanką Jussa knują intrygi. Całe opowiadanie właśnie przez ten wątek mi się spodobało. Polecam.

10. Punkty:

• fabuła 1,5/2
• treść 1,5/2
• akcja ( czy powtarzane są sceny/sytuacje z innych opowiadań) 1/1,5
• pierwsze wrażenie 1/1
• czy aktualizowana jest zakładka z rozdziałami lub czy wgl. jest 0,5/1
• szablon 1/1
• czcionka 0,5/0,5 
• posiadanie zwiastunu 0,5/0,5
• czy bohaterka często występuje w opowiadaniach 0,5/0,5
• Suma: 8/10

************************************************

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz