sobota, 15 marca 2014

B.R.O.N.X


1. B.R.O.N.X: Link do bloga

2. Zwiastuny: Zwiastun 1Zwiastun 2

3. Bohaterowie: 
Demetria Lovato as Brooklin Reed
   Justin Bieber as Justin Bieber
 Nikt nie jest slawny. :)

4. To jest tlumaczenie. :)

5.  Oryginał

6. Kontakt z autorką: Twitter

7. Kontakt z tłumaczką: Twitter

8. Skończone.

9.  Ilość rozdziałów: 62 + Epilog

10. Moja ocena: To Fanfiction było naprawde świetne. Czekałam do późna za nowymi rozdziałami, ale było warto. Często powracałam do tej historii. Uwielbiam ją. Nie żałuje czasu, który poświęciłam na to ff, bo było warto. Te uśmiechy, te łzy, przeżywanie każdej sceny z bohaterami było wspaniałe. Szablon zawsze jest dopracowany i zachęca do czytania. Łatwo i szybko się go czyta, nawet kiedy niektóre rozdziały zdarzały się naprawdę długie. Pomysł na bloga był kierowany chyba modą 2013 roku na "gangsterskie" ff, ale z biegiem czasu okazało się że blog jest inny od pozostałych. Dziewczyna jest "niewiniątkiem", ale nie jest zwykła, pochodzi z rodziny bogatych, a ich historia jest dość specyficzna i oryginalna. Dziekuje autorce za pisanie, a tłumaczce za tłumaczenie tego dla nas. Jest poprostu takie świetne, że nie da się go opisać słowami. :) 

11. Punkty:
• fabuła 2/2
• treść 2/2
• akcja ( czy powtarzane są sceny/sytuacje z innych opowiadań) 1,5/1,5
• pierwsze wrażenie 0,5/1
• czy aktualizowana jest zakładka z rozdziałami lub czy wgl. jest 1/1
• szablon 1/1
• czcionka 0,5/0,5
• posiadanie zwiastunu 0,5/0,5
• czy bohaterka często występuje w opowiadaniach 0,5/0,5
• Suma: 9,5/10
• Stara ocena: 10/10

*******************************************************************

Cześć. To mój pierwszy wpis. Długo zastanawiałam się nad tym czy prowadzić takiego bloga, ale jednak wyszło że spróbuje. Bardzo prosze o komentowanie, wyrażajcie swoja opinie na temat B.R.O.N.X'a i piszcie co sądzicie o tym blogu ktory prowadze.  Mozecie także pisać do mnie na Twitterze czy Asku.  Papa  #muchlove xx

2 komentarze:

  1. Miałaś świetny pomysł z tym blogiem ;) bardzo fajnie sie zapowiada i oby tak dalej powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam twojego bloga <3 Można poznać dużo ciekawych ff , o których nie miałam pojęcia :)

    OdpowiedzUsuń