niedziela, 16 marca 2014

Danger


1.  Danger: Link do bloga


3. Bohaterowie: 
Lily Colilins as Kelsey Jones
   Justin Bieber as Justin Bieber
   Ashley Benson as Carly Risi
   Taylor Lautner as John Rivera
   Nikt nie jest sławny :)

4. To jest tłumaczenie. :)


6. Kontakt z autorka: Twitter

7. Kontakt z tłumaczka: Twitter

8.  Skończone.

9. Ilość rozdziałów: 63

10. Druga częśc: Danger's back

11.  Moja ocena: To ff jest świetne. Kocham je. Powracam setki razy do tej historii. To drugie ff jakie czytam. W pewien kwietniowy weekend wszyscy na twitterze pisali, że to opowiadanie jest świetne, więc dostałam link i zaczęłam czytać. Przez ten weekend spałam tylko 6 godzin, bo czytałam to niesamowite opowiadanie. Zakochałam się w nim. W szkole po książkach i zeszytach pisałam: "danger", "they don't call him danger for nothing". Miałam w pamięci to opowiadanie chyba 2 miesiące dalej po skończeniu go. Wkręciłam 3 koleżanki które nie są belieberkami w czytanie tego i spodobało im się. Sama przez to opowiadanie zaczełam inaczej patrzeć na świat. Piosenka z zwiastunu jest na moim telefonie do dziś i przypomina mi o Jelsey. Pamiętam na biwaku nie mogłam mieć laptopa to nagrałam zwiastun na telefon i oglądałam go kilkadziesiąt razy dziennie żeby tylko o nim pamiętać. Oglądałam go, bo nie miałam dostępu do rozdziałów, a w jakiś sposób dawałam sobie dawkę Jelsey. Fajnie by było mieć takiego chłopaka jak Danger, jest po prostu tak niebezpieczny, a zarazem taki kochany, po prostu świetny :) Kocham to fanfiction. <3 Wygląd bloga jest prosty, ale obrazuje historię. Język jest prosty i zrozumiały. Niektóre rozdziały są długie, ale warte czytania. Jeżeli jesteś wrażliwa przygotuj do niego paczkę chusteczek. Na tym opowiadaniu wzoruje się, bazuje na nim wiele innych.

12. Punkty:
• fabuła 2/2
• treść 2/2
• akcja ( czy powtarzane są sceny/sytuacje z innych opowiadań) 1,5/1,5
• pierwsze wrażenie 1/1
• czy aktualizowana jest zakładka z rozdziałami lub czy wgl. jest 0/1
• szablon 0,5/1
• czcionka 0,5/0,5 
• posiadanie zwiastunu 0,5/0,5
• czy bohaterka często występuje w opowiadaniach 0,5/0,5
• Suma: 8,5/10
• Stara ocena: 10/10

******************************************************************

Dzień dobry.  Proszę do komentowania co sądzicie o Dangerze. Także proszę do komentowania co myślicie o tym blogu. Możecie zostawiać swoje blogi w zakładce "Propozycje" lub pisać do mnie na Twitterze lub Asku. No to tyle.  Do zobaczenia. <3 #muchlove

1 komentarz:

  1. będę czytać . ! czekam na nn.
    Zapraszam do mnie: http://tunerstrachu-justinandrose.blogspot.com/ - opowiadanie o JB

    OdpowiedzUsuń