poniedziałek, 24 marca 2014

There's a reason they call it Dicey


1. There's a reason they call it Dicey: Link do bloga

2. Bohaterowie: 
Victoria Justice as Diana Julia Rodriguez
Justin Bieber as Justin "Dicey" Bieber 
Nikt nie jest sławny. :)

3. Opowiadanie.

4. Opowiadanie jest skończone. :)

5.  Ilość rozdziałów: 43 + Epilog

6. Moja ocena: To opowiadanie jest niesamowite. Zerwałam cała noc i czytałam to świetne opowiadanie. Mówi ze każdy potrzebuje kogoś kto będzie go kochał i nie mama tylko osoba która nas nie opuści i będzie z nami zawsze, której zaufamy bezgranicznie, do której będziemy mogli się przytulać. Wiem, że nie opuszczę tego opowiadania i będę powracać do niego. Na pierwszy rzut oka blog przyciąga swoim naprawdę świetnym szablonem. Opowiadanie jest z tematyki gangsterskiej, "dangerowej" wiec to nie jest zaskoczenie dla nas. Pisane jest naprawdę prawidłowym stylem więc łatwo się go czyta.

7. Punkty:
• fabuła 1/2
• treść 2/2
• akcja ( czy powtarzane są sceny/sytuacje z innych opowiadań) 1,5/1,5
• pierwsze wrażenie 1/1
• czy aktualizowana jest zakładka z rozdziałami lub czy wgl. jest 0,5/1
• szablon 1/1
• czcionka 0,5/0,5 
• posiadanie zwiastunu 0/0,5
• czy bohaterka często występuje w opowiadaniach 0,5/0,5
• Suma: 8/10
• Stara ocena: 8/10 

********************************************************************

Dzień dobry. Jest to opowiadanie wzięte z naszej zakładki z propozycjami. Czytałam je przez weekend. Kto wie jaki jutro dzień? Jutro mija rok od pierwszego koncertu Justina w Polsce. Byliście na nim? Ja byłam spełniając przy tym jedno ze swoich marzeń. To jest dzień który naprawdę zapadnie mi w pamięci do końca mojego życia. Czuje się jak by to było wczoraj: jak bym wczoraj w szkole płakała ze spełnię marzenie, jak bym wczoraj nie napisała sprawdzeniu bo byłam zbyt podekscytowana. Pomyśleć że jutro już rok.

Na koniec chce pozdrowić wspaniałą autorkę Julie. Kocham was wszystkich.

2 komentarze:

  1. Aaaa <3 Jezu dziękuję ci strasznie <3
    Nie wiem co mam powiedzieć <3
    Uwielbiam Cię <3 Jesteś wspaniała !

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak potwierdzam jest wspaniałe! Nie mogę się doczekać ich dalszych losów! KOCHAM!!! <3

    OdpowiedzUsuń