środa, 26 marca 2014

Cabin 304


1. Cabin 304: Link do bloga

2. Bohaterowie:
Nina Dobrev as Joanna Elizabeth Grey
Justin Bieber as Justin Drew Bieber
Nikt nie jest sławny.

3.  Prolog:
Bolał mnie żołądek, a każdym razem, kiedy słyszałam słowa „Dlaczego nie możesz być bardziej…?”, nienawidziłam tego. Fakt, że moi obrzydliwie religijni rodzicie byli tak cholernie rygorystyczni, że w dużym stopniu właśnie oni zniszczyli moje życie towarzyskie i dzieciństwo, był dla mnie ogromnym ciosem, ale to, że nigdy nie byłam dla nich wystarczająco dobra, bolało mnie jeszcze bardziej.
 Wychowywali mnie, jak maszynę, która musi pracować tak długo, aż osiągnie maksymalny poziom perfekcji. Uczono mnie, aby nie dopuścić się grzechu, to wszystko. Nie było miejsca na błędy, nie było miejsca na bycie nastolatkiem.
 Więc co zrobisz, jeżeli masz tego dosyć? Dosyć traktowania Ciebie, jakbyś nie była zdolna do tego, żeby być wszystkim czego twoi rodzice zawsze chcieli?

Możesz być dokładnym przeciwieństwem kogoś, kim chcą żebyś była.
Nauczył mnie dokładnie wszystkiego w domku 304.

4. To jest tłumaczenie. :)


6. Nieskończone. :)

7.  Ilość rozdziałów: Tłumaczenie: 22
                         Oryginał: 27

8. Moja ocena: To opowiadanie różni się od innych. Uwielbiam je. Nigdy nie byłam aż tak zagorzała katoliczką, ale to fanfiction stawia człowieka na tym miejscu. Jestem z tym opowiadaniem od bodajże trzeciego rozdziału i nie mogłam go nie zapisać. Bardzo mi się spodobało. Niestety zapomniałam o nim na całe wakacje bo nie było rozdziałów i je po prostu wkleiłam do opowiadań zakończonych, ale po jakimś czasie wchodzę w ten folder i sprawdzam każde po kolei i tu jedno z moim ulubionych fanfiction ma już około 12 rozdziałów. Teraz jest jednym z tych na które najczęściej wchodzę. Pierwsze wrażenie chodząc na bloga widzisz cudowny i dopracowany szablon stworzony dla tłumaczenia. Fabuła jest naprawdę oryginalna i niepowtarzalna. Tłumaczki widać, że tłumaczą to rewelacyjnie dlatego teraz możemy łatwo go przeczytać.

9. Punkty:
• fabuła 2/2
• treść 2/2
• akcja ( czy powtarzane są sceny/sytuacje z innych opowiadań) 1,5/1,5
• pierwsze wrażenie 1/1
• czy aktualizowana jest zakładka z rozdziałami lub czy wgl. jest 0/1
• szablon 1/1
• czcionka 0,5/0,5 
• posiadanie zwiastunu 0/0,5
• czy bohaterka często występuje w opowiadaniach 0,5/0,5
• Suma: 8,5/10
• Stara ocena: 10/10

*******************************************************************************

Cześć. Dzisiaj mijają 2 lata od cudownego teledysku do Boyfriend. Kto się cieszy? Wczoraj rok od koncertu.  Zostawiajcie swoje blogi w zakładce "Propozycje". Dziękuje za to że czytacie. Piszcie do mnie na Twitterze lub Asku.

3 komentarze:

  1. Czytam. Czy są jakieś blogi z Justinem i Seleną? Najlepiej tłumaczenia?
    I jestem pewna, że inni by komentowali gdybyście wyłączyły weryfikację obrazkową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak tylko bede miala wszyskie z podkunktow na blogach z selena to napewno dodam :) juz wyłaczyłąm #muchlove <3

      Usuń
  2. Dzięki tobie mam co czytać haha XD
    Ja czytam tak dużo opowiadań, że już nie ogarniam i sie gubie a i tak chcę więcej i więcej i czytam dziennie z każdego po rozdziale lub więcej XD
    Dziękuję, że wpadłaś na pomysł żeby prowadzić takiego bloga
    Czekam na nastepne opowiadanie
    Kocham <3

    OdpowiedzUsuń