sobota, 29 marca 2014

B.A.T.R.O.D


1. B.A.T.R.O.D: Link do bloga

2. Bohaterowie:
Ariana Grande as Casandla Lucy Dermon
Justin Bieber as Justin Drew Bieber
Nikt nie jest sławny :)

3. Prolog

4. Opowiadanie.

5. Kontakt z autorka: AskTwitter

6. Nieskończone. :)

7. Ilość rozdziałów: 30

8. Moja ocena: Jestem z tym opowiadaniem od samego początku. Po samym prologu stwierdziłam ze muszę je sobie zapisać, bo na pewno będzie ciekawe. Bardzo mi się podoba, bo nie jest takie jak inne - wyróżnia się. Mówi że każdy zasługuje na miłość i ona może przyjść do nas nawet w najmniej spodziewanym momencie. Wchodząc na bloga zauważasz obrazujący historie nagłówek stworzony na potrzeby tylko i wyłącznie tego bloga. Szablon jest zwykły. Pisane jest przejrzyście więc można szybko i fatwo wszytko przeczytać. Jest to pierwsze opowiadanie jakie czytam z Arianą. :)

9. Punkty:
• fabuła 2/2
• treść 1/2
• akcja ( czy powtarzane są sceny/sytuacje z innych opowiadań) 1,5/1,5
• pierwsze wrażenie 0,5/1
• czy aktualizowana jest zakładka z rozdziałami lub czy wgl. jest 0/1
• szablon 0,5/1
• czcionka 0,5/0,5 
• posiadanie zwiastunu 0,5/0,5
• czy bohaterka często występuje w opowiadaniach 0,5/0,5
• Suma: 7/10 
• Stara ocena: 7/10

***********************************************************************

Siemka. Zostawiajcie swoje blogi w zakładce "Propozycje". Piszcie do mnie na Asku i Twitterze. Papa xoxo #muchlove <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz