wtorek, 1 kwietnia 2014

Utracone wspomnienia


1. Utracone wspomnienia: Link do bloga


3. Bohaterowie:
Chanel Celaya as Florence Halloway
Justin Bieber as Justin Bieber
Pattie Mallette as Pattie Mallette
Nikt nie jest sławny. :) 

5. Opowiadanie.

6.  Kontakt z autorką: Ask

7. Skończone.

8. Ilość rozdziałów: 13

9. Moja ocena: To opowiadanie jest niesamowite. Pierwszy raz spotkałam się z takim opowiadaniem. Mówi o Florence która zrobi wszystko by Justin odzyskał pamieć. Dużo się słyszy o takich przypadkach gdzie ludzie po wypadku maja amnezje i nie pamiętają nic. W tym opowiadaniu możemy poznać taka osobę. Ale niczego nie można być pewnym, to opowiadanie zaskakuje swoim nieoczekiwanym i nieprzewidywalnym zakończeniem. Szablon jest śliczny i zachęca do czytania bloga. Blog jest pisany rewelacyjnym stylem dzięki któremu łatwo nam się czyta treść. 

10. Punkty:
• fabuła 2/2
• treść 2/2
• akcja ( czy powtarzane są sceny/sytuacje z innych opowiadań) 1,5/1,5
• pierwsze wrażenie 1/1
• czy aktualizowana jest zakładka z rozdziałami lub czy wgl. jest 1/1
• szablon 1/1
• czcionka 0,5/0,5 
• posiadanie zwiastunu 0,5/0,5
• czy bohaterka często występuje w opowiadaniach 0,5/0,5
• Suma: 10/10
• Stara ocena: 9/10

*******************************************************************

Cześć. Szkoda ze tak mało komentujecie. Prosiłabym o udostepnienie tego bloga, zrobicie mi naprawde wielką radość. Piszczcie co sadzicie o blogach ktore udostepniam, a z chcecia poczytam wasze opinie. Zostawiajcie swoje blogi z zakładce" Propozycje". Z chęcią je przeczytam. Piszcie do mnie na Twitterze lub Asku. Papa i mam nadzieje że do zobaczenia. #muchlove <3

2 komentarze:

  1. Czytam i czekam na kolejne blogi aby zapisać na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam :) nie mogę doczekać sie następnych blogów! :* Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń