piątek, 18 kwietnia 2014

Fix you


1. Fix you: 1- 2223- 3031 - wiecej


3. Bohaterowie: 
Cher Lloyd as Emily Cross
Justin Bieber as Justin Bieber
Tylko Justin jest sławny. :)

4. Prolog:
Byłam w szpitalu psychiatrycznym przez 5 lat. Nie wiedząc, co dzieje się na zewnątrz.
Kiedy zostałam zwolniona, nie miałam pojęcia kim Chris Brown, Bruno Mars, Katy Perry byli. Zwłaszcza nie Justin Bieber..
Ale teraz, muszę z nim żyć. I jechać razem z nim w trasę..

- Pomogę Ci - Justin patrzy prosto na mnie. Kręcę głową.
- Nie możesz. - Spoglądam w dół, żeby nie widzieć jego pięknych oczu.
~~~~
- Więc, jesteś tu po to żeby jej pomóc? - Mężczyzna pyta go. Oblizuję wargi. Justin kręci głową.
- Pomagamy sobie nawzajem. - Mówi z lekkim uśmiechem na co tłum wydaje z siebie "Awww"

Historia "szalonej" dziewczyny i sławnego piosenkarza..

"Życie jest o wiele lepsze, kiedy wiesz, ze ktoś o Ciebie walczy"

5. To jest tłumacznie. :)


7. Kontakt z tłumaczką: Ask

8. Nie jest skaczone. :)

9. Ilość rozdziałów: Tłumaczenie: 38
                        Oryginał: 44

10. Moja ocena: To opowiadanie jest niesamowite. Kocham je. Opowiada o Emily i Justinie. Emily dopiero co wyszła ze szpitala psychiatrycznego. Justin pomaga jej wyjść ze wszystkich problemów. To fanfiction strasznie wciąga czytelnika. Mnie się ono bardzo podoba i na pewno będę powracać do tej historii.  Fabuła naprawdę niepowtarzalna. Szablon pierwszego bloga jest genialny, drugiego już mniej, a trzeci już jest całkowicie podstawowy co nie jest zbyt przyjemne. Dziękuje tłumaczką za tłumaczenie. :) 

Punkty:
• fabuła 2/2
• treść 2/2
• akcja ( czy powtarzane są sceny/sytuacje z innych opowiadań) 1/1,5
• pierwsze wrażenie 1/1
• czy aktualizowana jest zakładka z rozdziałami lub czy wgl. jest 0,5/1
• szablon 0,5/1
• czcionka 0,5/0,5 
• posiadanie zwiastunu 0,5/0,5
• czy bohaterka często występuje w opowiadaniach 0,5/0,5
• Suma: 8,5/10
• Stara ocena: 10/10

**********************************************************************

Hej.  Jednak znalazłam chwile by coś dodać. Piszcie swoje blogi w zakładce "Propozycje". Piszcie do mnie na Asku i Twitterze. Kocham was. #muchlove

1 komentarz:

  1. 10/10? Przecież to badziew. Ani fajna akcja, dialogi...okropne

    OdpowiedzUsuń