wtorek, 22 kwietnia 2014

Problem...

Problem kochani ;(
W piątek popsuł mi się laptop, a na nim miałam zapisane wszystkie blogi, zdjęcia i inne potrzebne do tego rzeczy. :(
Laptop ma wrócić do mnie dopiero pod koniec maja. Tak DOPIERO, ale problem tkwi w tym że nawet nie wiadomo czy pliki które miałam zapisane na tamtym laptopie nie zostaną usunięte. Codziennie się modlę żeby zostały, ale wiecie że nie wiadomo. :(
Moi rodzice są na tyle kochani że kupili mi nowego laptopa wiec mogę bez problemu tu być, ale jest ciężko bo ponad połowę blogów straciłam :(
Poza tym jutro, pojutrze i popojutrze pisze testy gimnazjalne więc nie sądzę żebym przez te trzy dni była na laptopie.
26.04.2014 jadę do kuzynki na chrzciny.
30.04.14 mam balik, wiec przez te 4 dni postaram się coś dodać ale od 1.05.14- 04.05.14 jestem w Lądku Zdrój na wakacjach z rodzicami, wujem i ciocią, wiec nie będę nic dodawać.
Potem od 7.05.14- 09.05.14 mam biwak wiec też nic się nie pojawi. :(
Więc jak widzicie przez najbliższy czas posty będą pojawiać się góra raz na tydzień.
Przepraszam.
Kocham was.

1 komentarz:

  1. nowy rozdział na www.tlumaczenie-fix-you.blogspot.com zapraszam i prosze o komentarze xx

    OdpowiedzUsuń