sobota, 5 kwietnia 2014

The devil's raject


1. The devil's racect: Link do bloga

2. Zwiastuny: Zwiastun 1Zwiastun 2

3. Bohaterowie: 
Ariana Grande as Reagan Mercer
Justin Bieber as Justin Bieber
Nikt nie jest sławny. :)

4. Prolog

5. Tłumaczenie.

6. Kontakt z tłumaczką: Ask

7. Nieskończone. :)

8. Ilość rozdziałów: 15

9. Moja ocena: To fanfiction jest niesamowite. Kocham je. Na początku już mówię, że ono nie jest dla wszystkich. To nie jest zwykły zły Justin tu on jest jak psychopata, a nawet gorzej wiec jeśli masz słabe nerwy czytasz na własna odpowiedzialność. Mi osobiście się bardzo podobało, bo to nie jest jakaś słodka historia tylko brutalna. To coś innego chociaż trochę słodkości jest. Naprawdę bardzo polecam czytanie tego fanfiction. Ja byłam od niego uzależniona i czytałam każdy rozdział z 10 razy. Kocham je. Szkoda tylko ze hejterzy zniszczyli tą historie i już nie możemy poznać końca, ale tak jak już kiedyś mówiłam możemy ułożyć nasz koniec. Fabuła niesamowita i niepowtarzalna. Szablon słaby niestety, ale to nie niszczy tego genialnego opowiadania. 

10. Punkty:
• fabuła 2/2
• treść 2/2
• akcja ( czy powtarzane są sceny/sytuacje z innych opowiadań) 1,5/1,5
• pierwsze wrażenie 1/1
• czy aktualizowana jest zakładka z rozdziałami lub czy wgl. jest 0,5/1
• szablon 0,5/1
• czcionka 0,5/0,5 
• posiadanie zwiastunu 0,5/0,5
• czy bohaterka często występuje w opowiadaniach 0,5/0,5
• Suma: 9/10
• Stara ocena: 9/10

****************************************************************************

Siemka. Jak wam mija weekend? Mi nudno. wiec obejrzałam Believe Movie na internecie.Zaraz lecę czytać coś ciekawego. Zostawiajcie swoje blogi w zakładce "Propozycje" a napewno dzisiaj zajrzę. Piszcie do mnie na Asku i Twitterze. Kocham was. <3 Papa #muchlove

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz