niedziela, 6 kwietnia 2014

Wake up to your dreams


1. Wake up to your dreams: Link do bloga


3.  Boharetowie:
Selena Gomez as Selena Ross
Justin Biebie as Justin Bieber
Nikt nie jest sławny. :)

4. Prolog

5. Jest to opowiadanie cudownej Polki. :)

6. Nieskończone. :)

7. Ilość rozdziałów: 21

8.  Moja ocena: To opowiadanie bardzo mi się podoba. Pomysł na to opowiadanie jest niesamowity i oryginalny. Widać że nie opłaca się ukrywać nigdy prawdy, bo po pewnym czasie konsekwencje stają się większe. Szablon dla bloga jest śliczny, ale mam wrażenie że już go na jakimś innym widziałam, ale zostawię to bez komentarza. Dziękuje wspaniałej autorce za pisanie go. 

9. Punkty:
• fabuła 2/2
• treść 1/2
• akcja ( czy powtarzane są sceny/sytuacje z innych opowiadań) 1,5/1,5
• pierwsze wrażenie 0,5/1
• czy aktualizowana jest zakładka z rozdziałami lub czy wgl. jest 0/1
• szablon 0,5/1
• czcionka 0,5/0,5 
• posiadanie zwiastunu 0,5/0,5
• czy bohaterka często występuje w opowiadaniach 0,5/0,5
• Suma: 7/10
• Stara ocena: 6,5/10

*****************************************************************************

Cześć. Zostawiajcie swoje blogi w zakładce "Propozycje" a ja je z chęcią przeczytam. Piszcie do mnie na Twitterze i Asku. Kocham was. Papa. <3 #muchlove xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz