niedziela, 18 stycznia 2015

Awakening


1. Awakening: Link do bloga

2. Zwiastuny: Zwiastun 1Zwiastun 2

3. Bohaterowie:
Nina Dobrev as Katherina Pierce
Jusrin Bieber as Justin Bieber
Justin Bieber as Jason Mccann
Nikt nie jest sławny.

4. Prolog:
Zaparkowałam czarnym samochodem na podjeździe .Wyszłam z niego po czym otworzyłam bagażnik i wzięłam dwie walizki.Po kilku minutach znalazłam się pod drzwiami wielkiego białego domu.Przekręciłam klucz w zamku, otworzyłam drzwi, postawiłam walizki w głównym holu następnie obróciłam się wokół własnej osi po czym westchnęłam 
-powróciłam - powiedziałam 

5. Jest to opowiadanie. :)

6. Nie jest skończone.

7. Ilość rozdziałów: 14

8. Moja ocena: To opowiadania jest ok. Dużo jak dla mnie zaczerpnięte z Pamiętników wampirów, a pierwszy rozdział zwłaszcza. Gdyby nie krótkie i mało szczegółowe rozdziały myśle że było by o niebo lepiej. Jednakże fabuła bardzo ciekawa, a treść czyta się dobrze. Szablon jest prześliczny, mam nadzieje że autorka powróci i w nastepnych rozdziałach wyjaśni dlaczego taki tytuł i wiele innych ciekawych rzeczy których dowiecie się czytając opowiadanie.

Punkty: 6/10

*********************************************************

Ask - Twitter - Instagram - Vampire is good - Sleeping princess

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz