środa, 28 stycznia 2015

We could be fire


1. We could be fire: Link do bloga

2. Bohaterowie:
Miley Cyrus as Miley Cyrus
Justin Bieber as Justin Bieber
Barbara Palvin as Vanessa Black
Harry Styles as David Johnson
Nikt nie jest sławny.

3. Prolog

4. Opowiadanie.

5. Kontakt z autorką: Ask

6. Skończone.

7. Ilość rozdziałów: 29+ Epilog

8. Moja ocena: Szczerze? Jak dla mnie to opowiadanie jest beznadziejne. No dobra może przesadziłam, ale tak: akcja dzieje się zdecydowanie za szybko, brak opisu emocji bohaterów, miło że próbujesz zrobić zwroty akcji, ale bez braku opisu uczuć to jest kiepskie. Przykro mi że to pisze, ale zmuszałam się kompletnie do doczytania tego do końca. Fabuła sama w sobie jest bardzo ciekawa, ale twój styl pisania trochę to niszczy. Treść jest pisana niby przejżyście, ale brak niektórych rzeczy minusuje. Szablon nie jest jednym z tych podstawowych jednak jest on łatwo dostępny i otwarty dla wielu blogów. To wszystko co mogę napisać na temat tego bloga.

9. Punkty:
• fabuła 0,5/2
• treść 0,5/2
• akcja ( czy powtarzane są sceny/sytuacje z innych opowiadań) 0/1,5
• pierwsze wrażenie 0,5/1
• czy aktualizowana jest zakładka z rozdziałami lub czy wgl. jest 0,5/1
• szablon 0,5/1
• czcionka 0,5/0,5 
• posiadanie zwiastunu 0/0,5
• czy bohaterka często występuje w opowiadaniach 0,5/0,5
• Suma: 3,5/10
• Stara ocena: 4/10

****************************************************

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz