piątek, 6 lutego 2015

360


1. 360: Link do bloga

2. Zwiastun

3. Bohaterowie:
Selena Gomez as Milena Brooks
Justin Bieber as Jason McCann
Nikt nie jest sławny.

4. To jest tłumaczenie.

5. Oryginał

6. Skończone + 1 rozdział drugiej części

7. Ilość rozdziałów: 40+ 1 rozdział drugiej części

8. Moja ocena: To tłumaczenie bardzo mi się podoba. Fabuła niezbyt oryginalna, ale treść naprawdę to prostuje. Treść jest dobrze przetłumaczona i co najważniejsze- wciąga. Tytuł jest bardzo nieoczekiwany i nie wiadomo dlaczego jest taki pomysł na niego, mam nadzieje że w następnych rozdziałach on się wyjaśni. Szablon jest prześliczny, tylko myślę, że do stron warto by było dodać cofnięcie na główną. 360 opowiada o dziewczynie która zauroczy się w rapperze i badboy'u, a z tego wynikną konsekwencje. Gorąco zapraszam.

9. Punkty:
• fabuła 1/2
• treść 2/2
• akcja ( czy powtarzane są sceny/sytuacje z innych opowiadań) 1/1,5
• pierwsze wrażenie 1/1
• czy aktualizowana jest zakładka z rozdziałami lub czy wgl. jest 1/1
• szablon 1/1
• czcionka 0,5/0,5 
• posiadanie zwiastunu 0,5/0,5
• czy bohaterka często występuje w opowiadaniach 0,5/0,5
• Suma: 8,5/10
• Stara ocena: 8/10

*************************************************************
Nowy blog, który gorąco polecam. :)
Mam pytanie. Zrobić specjalna zakładkę w której będzie spis według ocen? Będą wtedy dwa: wyróżnione na główne bohaterki i moją ocenę? Co o tym myślicie? :)
Ask - Twitter - Instagram - Sleeping princess

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz