środa, 2 grudnia 2015

Night owl


1. Night owl: Link do bloga

2. Bohaterowie:
Adriana Limo as Lexie Catalano
Justin Bieber as Justin Bieber
Nikt nie jest sławny.

3. Prolog:
Jesteś tutaj, Lexie - powiedziałem w jej włosy. 
To jedyne miejsce, w którym chcę być.
Justin Bieber

Boże, kochałam jak się ze mną obchodził, jakby miał prawo do mojego ciała.
Jakby było jego. Kochałam jego głos. Wymagający, dyktujący, poniżający
i na końcu... zdesperowany
Lexie Catalano 

Wiem, że kochasz ssać mojego kutasa, Lexie. Ale włożę go w twoje usta,
jeśli będę tam go chciał. Nie sprawiasz mi przyjemności,
nie rozumiesz? 
Justin Bieber

Może on był zdesperowany po tym wszystkim. 
I cholera, bawiło mnie to.
Lexie Catalano

4. Tłumaczenie: 

5. Oryginał

6. Skończone

7. Ilość rozdziałów: 22

8. Moja ocena: Opowiadanie bardzo fajne o bardzo erotycznej fabule. W ostatnich czasach jest naprawdę dużo takich opowiadań. Treść jest pisana poprawnie i dobrze się czyta. Jednak często opisywane w wulgarny sposób sytuacje nie są dla każdego. Mnie osobiście przerażała ich ilość. Myślę, że gdyby było ich mniej było by lepiej, ale i tak nie jest źle. Szablon bardzo śliczny i oryginalny. Para ta poznała się przez internet, szybko dotarło to do spotkania, a potem następnych. Więź, którą rozwiną, będzie naprawdę ciekawiła by doczekać końca tej historii. Polecam.

9. Punkty:
• fabuła 1/2
• treść 2/2
• akcja ( czy powtarzane są sceny/sytuacje z innych opowiadań) 1/1,5
• pierwsze wrażenie 1/1
• czy aktualizowana jest zakładka z rozdziałami lub czy wgl. jest 0,5/1
• szablon 1/1
• czcionka 0,5/0,5 
• posiadanie zwiastunu 0/0,5
• czy bohaterka często występuje w opowiadaniach 0,5/0,5
• Suma: 7,5/10 

********************************************
Ask - Twitter - Instagram - Sleeping princess

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz