środa, 16 marca 2016

2 Urodziny! + Co z glosowaniem? + Nowości?

Dzień dobry!
Jak wiecie wczoraj ( 15 marca) były nasze drugie urodziny. Miałam ten post dodać wczoraj, ale niestety brak czasu nie pozwolił mi na to. No więc...

DZIĘKUJĘ!!!

Dzięki wam tylko jest ta Ocenialnia, dzięki waszemu odwiedzaniu jej, a czasem nawet komentowaniu.
Minęły już dwa lata i mamy: 444 komentarzy oraz ponad 62600 wyświetleń, a to tylko dzięki wam.
Również mamy  168 ( z tym 169 ) udostępnionych postów.

Także dzisiaj mija czas na głosowanie na blog lutego 2016, w którym niestety nie pojawiło się komentarzy, dlatego zmuszona jestem jak na razie wstrzymać tą zabawę. Myślę że za kilka miesięcy zrobię jakieś by sprawdzić czy sytuacja się poprawiła. 

W poście informacyjnym pytałam się was czy macie jakieś specjalne życzenia odnośnie następnego bloga. Nikt nic nie napisał wiec myślę że nie ma na razie jakiegoś specjalnego bloga, czy nowej fabuły  więc mogę dodawać takie blogi jakie dodaję. 

Nie wiem czy każdy przeczytał notatkę po prawej stronie pod newsami ale jest tam zapisane że:
"Dzień dobry! Ostatnimi czasy stwierdziłam że przeczytam nie dodane wcześniej opowiadania, które kiedyś czytałam, więc nie dziwcie się jak niektóre są stare, albo mają bardzo mało rozdziałów. Myślę że to dobre by blogi które kiedyś czytałam znalazły się tutaj by być w pewnym sensie na bieżąco. Mam nadzieję że rozumiecie. Buziaki :*"

Pytałam się was również czy macie ochotę za zabawę pod tytułem Top 10 czyli:
Top 10 buttonów blogów, Top 10 szablonów, Top 10 zwiastunów, Top 10 moich ulubionych blogów, itp.
i powtarzalibyśmy to co jakiś czas w moim przypadku gdzie w komentarzach pisalibyście wasze Top 10 albo pisalibyśmy to również do autorek czy tłumaczek różnych blogów z Justinem. Nie podoba wam się ten pomysł?

Zastanawiam się również nad stworzeniem nowych spisów w zakładkach jak na przykład: spis wg. ilości rozdziałów czy spis wg. skończone/ nieskończone. Co wy na to? 

Dziękuje za to że jesteście i wielkie uściski dla tych którzy przeczytali do końca. :* 
Jutro nowy post z blogiem, a jak będzie tu do jutro 5 komentarzy z waszymi przemyśleniami na tematy tutaj przedstawione dodam jutro 2 lub nawet 3 posty z ocenionymi blogami. :)

1 komentarz:

  1. uważam ze swietnym pomyslem będzie opisanie np 5 najlepszych według ciebie i najbardziej lubianych bohaterach w ff, które nie irytują etc :)moglyby też byc na najlepsze szablony!!

    OdpowiedzUsuń