piątek, 11 marca 2016

One last time


1. One last time: Link do bloga

2. Bohaterowie:
Ariana Grande as Lily Williams
Justin Bieber as Justin Bieber 
Nikt nie jest sławny.

3. Prolog:
Zacznę od przedstawienia się, nazywam się Lily Williams mam 16 lat i jestem najlepszą uczennicą. Niedawno przeprowadziłam się z rodzicami z małego miasteczka w Kanadzie do Nowego Yorku. To oczywiste że nie chciałam się przeprowadzać, w Kanadzie miałam resztę rodziny, przyjaciół i oczywiście szkołę ale musiałam, to wszystko przez awans taty, powinna się cieszyć ale nie potrafię. Już pierwszego dnia poznałam świetną dziewczynę, która jest teraz moją najlepszą przyjaciółką, nazywa się Rose Foster. Ona jedyna mnie rozumiała, pomagała mi i mnie wspierała, chroniła i pocieszała. Poznałam także szkolną "księżniczkę", konkretnie to Ashley Watson która nigdzie się nie ruszała bez swoich psiapsiółek. Byłam zwykłą nastolatką która miała swoich wrogów jak i przyjaciółkę do czasu kiedy zjawił się on, chłopak który był strasznie tajemniczy, nikomu nic nie mówił. Chodziły plotki że jest dilerem, że należy do gangu. Szczerze w to nie wierzyłam ale pewnego dnia zobaczyłam to na własne oczy ...

4. Opowiadanie.

5. Kontakt z autorką: Twitter

6. Skończone.

7. Ilość rozdziałów: 10 + Epilog

8. Moja ocena: W treści jest kilka potknięć. Przeszkadza także to że dialogi piszesz w wersji ciągłej, mogłaś zaczynać każdego od nowego wersu by było przejrzyściej. Rozdziały są dość krótkie, ale mnie osobiście to nie przeszkadza, jednak mało opisowa są jak dla mnie. Wątek z choroba dziewczyny, a także wątek że na początku za sobą nie przepadali są bardzo znane. Szablon jest ładny i w stu procentach oddany blogu co poprawia punktacje tego bloga.

Punkty:
• fabuła 1/2
• treść 1/2
• akcja ( czy powtarzane są sceny/sytuacje z innych opowiadań) 0,5/1,5
• pierwsze wrażenie 1/1
• czy aktualizowana jest zakładka z rozdziałami lub czy wgl. jest 0/1
• szablon 1/1
• czcionka 0,5/0,5 
• posiadanie zwiastunu 0/0,5
• czy bohaterka często występuje w opowiadaniach 0,5/0,5
• Suma: 5,5/10

*****************************************

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz